Olen 12-vuotias tyttö ja menen syksyllä jo yläasteelle. Useimmilla samanikäisillä kavereillani ovat jo kuukautiset alkaneet. Painan n.63 kg, ja älkää heti luulko että olen lihava. Suuri painoi johtuu luultavasti vain kehoni rakenteesta, sillä olen aika roteva, sekä olen harrastanut elämässäni paljon urheilua mm:voimistelua,tennistä,uintia jne, joten lihaksetkin painavat, mutta myönnän kyllä,että onhan sitä läskiäkin myös hieman kertynyt. Olen noin 162-165cm pitkä. Tänään tunsin kovia alavatsan kipuja. Olen tuntenut jo muutaman kerran ennenkin samanlaista kipua. En ole varma onko valkovuoto alkanut, mutta olen kyllä huomannut joitakin kertoja alushousuissani valkoista/vaaleaa töhnää tai nestettä. Häpykarvoitus on kyllä alkanut ja rinnatkin alkaneet kasvamaan. Tulevatko kuukautiseni pian? Kertokaa kokeneemmat. :)
Alkavatko kuukautiseni pian?
2
58
Vastaukset
- HyvinMennnee
Kyllä varmaankin pääset pian tuosta jännityksestä, eli tulevat. Tarkkaan vaikea kenenkään sanoa, sillä tilanne on monien asioiden summa: sisäinen hormonitilanne ja ulkoiset tekijät eli ulkoinen niin sanottu kehittyneisyys ja vaihe. Kannustan elelemään rauhassa vaan ja jos/kun vuoto alkaa, huomat sen kyllä pian veskissä käydessäsi rusehtavasta vuodosta ja kyllähän sinä voit jo nyt varustautua pikkuveskaan tai vaikka lompakkoon yhdellä siteellä. Näin voit olla ja kulkea vapain mielin. Itse olen jo vanhempi ja muistan, että tykkäsin kovin kun ne vihdoin alkoivat, tunsin silloin itseäni jotenkin niin naiseksi. Mitään etukäteiskipua alavatsalla en muista olleen. Tsembbiä.
- voiteitälapsia
Usko pois et tule riemuitsemaan paljoa kun pitää koko ajan rampata vessassa:DDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827