En ole koskaaan ajanut jamahalla. Voisko joku kertoa minkä tyyppinen pyörä on kyseessä? Ainakin joitakin malleja on ihan siistejä. Joskus olen muistaakseni istunut jamahan penkillä.
Vastaukset 10
- MarjaLisaPyörä
Luotettava ja todella kestävä kone.
- yammu-ukki
Empä ole minäkään ajanut jamahalla, Yamahalla kylläkin
- hirohitonax
no jaa.. eikä muuta.
- Hieno_kysymys
Aikalailla samanlainen kuin muutkin, edessä ja takana rengas sekä niiden välissä moottori.
- urpoturpo
Jamaha on hanurista . .varmaa tietoo
- tietäjä-
Ainakin parempi kuin pemari
- KTMonsejuttu
niin mut en ite oo kuullu jamahasta, Yamahasta kylläkin
- Peterhonda
Yamaha on laadukkaampi ja nopeampi kun Harrikka, mutta Harrikka on silti pyörien kunkku.
- öhhh
Soon melekeen ko harrikka mut oon erlaane
- jammiosdead
Eiks jammu ollu pahasetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509