kuka muu muka kuka muu muka
Kuivannon suurin mulkku?
26
3036
Vastaukset
- Ohhh
En tiedä mitä tarkoitat mulkulla, mutta jos miehistä mittaa haet, niin varsin hyvin oli varustettu eräs A joka Kuivannolla vaikutti ja teki naisia hyvin tyytyväiseksi. Nam!
- kullikki
Niin oli, ihana iso vehje. Vieläkin moni neito meistä kulkee neulotuin pimpein kun se A murjoi liian isolla...
- jAEAEMaa
NIIN KUN OMPELITTE PILLUT UMPEEN.
- kullikki
Aalla oli se jotain 27 senttiä. Nykysin se suurin on jotain 15 senttiä. Voitte varmaan ymmärtää eron pojat kun siellä aina leuhkitte pikku pileillänne.
- Eetvertti
Murulaa vastapäätä löydät nipun kyrpiä.
- Tyujhg
Hahahahahahaha.
- JokuMuuMukas
Se on mä, Ibe.
- heeeeeeeeeh
Kävit siis Kuivannolla? Se olet sitten sinä.
- JokuMuuLuikkailla
Juu, vedin kuivat kosteaan.
- OlisitkäynytSpectssaver
J A E AE AE MA E
- Kantapeikko
Ei vaan varikkoa vastäpäätä asuva ahd.........lia.
- kukaMuistaa
Tais ne eräät veljekset olla ihan hyvin varustettuja .. vielkös muistatte heidät? Nammm!
- muistaakuka
Muistetaan ikävä kyllä. Mene sinä vaan maiskuttamaan niitä. Yök.
- isotmelatjakaikki
muistaakuka kirjoitti:
Muistetaan ikävä kyllä. Mene sinä vaan maiskuttamaan niitä. Yök.
Mikäs heissä niin YÄK oli?
- hyiolkoon
On nämä aika järkyttäviä juttuja normaalin heteron lukea. Mihin tämä maailma on mennyt kun kaikki on niin irvokasta nykyään?
- moraalikunniaan
Samaa olen mieltä. Usein tänne kirjoitellaan niitä omia haaveita jotka ovat lievästi sanottuna sairaita toiveita.
- JJJJJJJJJJJJJJAAEAEMAEAE
JJJ
- Anonyymi
Meitin naapurissa asuu mulkku
- Anonyymi
ai oot itiootti
- Anonyymi
Minunkin naapurissa asuu mulkku ja yks vityn ämmä jotka kyylää kun heillä ei oo omaa elämää
- Anonyymi
Se ihanuus muutti Kuivannolta pois kymmenisen vuotta sitten. Siinä oli miehellä mittaa! Kaipailee yks Lissu vaan.
- Anonyymi00022
Kuivannolla asuu yksi kunnon temmi
- Anonyymi00023
Se on mulla. Kylän naiset tietää.
- Anonyymi00024
Luulin että tämä on poliittinen keskustelu. Olisin heti nimennyt yhden.
- Anonyymi00025
Yhellä hevosmiehellä kunnon muurinmurtaja. Kokoa on.
- Anonyymi00026
Ylleensä niillä on pienet että ei ole tiellä rattailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654