ärsyttvät sisarukset

Mäjamä

Moi! Oon 11 vuotta ja joudun jakamaan huoneen pikkusiskon kanssa.Ärsyttää siskossa hirveesti se että urkkii viestejä ja mitä mä teen.Se heittelee roskia mun työpöydälle ja muutenkin mun omien esineiden lähelle. En saa vaihtaa vaatteita rauhassa enkä kutsua kavereita ilman että se väijyy nurkan takana. Meille tulee usein tappeluita mm.kaapin jakamisesta. Se myös riehuu pikkuveljen kanssa.lomalla aamu kuudelta. Laiskottelee ja ottaa sala kuvia. Sitten pikkuveljeen. Se on päivässä koneella ainakin 2 tuntia.Käyttäytyy agressiivisesti mm.repii hiuksia,lyö ja muutenkin kiroilee. Jos miettii minkä laisia nyky 5-7 vuotiaat on niin aika moni on vaan kännykällä ja tabletilla ja läppärillä. Kun mä olin sen ikänen pelasin enintään puoli tuntia ja leikittiin ulkona paljon. ensimmäinen puhelin oli Nokian näppäinkännykkä.jossa oli auto peli. Tuntuu että olisi vanha kun pikku lasilla on älypuhelin .(vähän tuli tollasta kun minä olin juttua) Mitä siis teen kahdelle kauhu sisarukselle)

7

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • envälitä

Moi!
      Mulla itselläni on myös sisaruksia ja sitä samaa mietin kun 4.v sisko vahtaa koko ajan tablettia... Mutta mä itse ainakin teen niin että heti kun sisarukset alkavat kiusaamaan ja näin olen välittämättä jos alat jahtaamaan sisaruksiasi siitähän ne vasta innostuvat eli neuvoni on olla välittämättä jos alkavat agressiivisiksi kisko oven ulkopuolelle tai lukittaudu esim. vessaan ota sinne jotain tekemistä mukaan kyllä he joskus kyllästyvät!

• Mäjamä

En mene nykyään mukaan riehumisiin.

• silmälimapussi

revi pikkusiskosi hiukset irti ja näytä sille taivaan merkit.ja ootko kokeillu paljonko sun pikkusiskon silmäpussit painaa pistä se apina siskos häkkiin ja lähetä afrikkaan ja muuten pasko sen suuhun ja riko sen kännykkä ja räjäytä sen limaset silmäpussit

• Ongelmaratkaistu

Nussi isääs niin saat itsellesi lapsen!! Sehän olisi myös periaatteessa siskopuolesi, koska se olisi isäsi lapsi.

• kokemustalöytyy

tunge nyrkki siskosi perseeseen niin ei enäänärsytä

• katipossu

Mulla on kaksi siskoa toinen on aika ärsyttävä ja toinen taas on tosi kiltti ja vaan vuoden nuorempi ja jos se pikkusisko ärsyttää niin kannattaa vaan olla välittämättä tai välillä mä en puhu sille vähään aikaan;)

• Wertuerss

Vedä sitä turpaan niin kovaa että itkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe