Olen 13 vuotta ja minulla on hiivatulehduksen oireita.( kutinaa valkoisia paakkuja alapäässä ja jne.) Äitini on puhunut hiivatulehduksesta ja muusta sellaisesta, mutta en haluaisi sanoa äidilleni sillä hän laittaa minut kynekologille ja se minua pelottaa todella paljon. Vastailkaa mitä minun kannattaisi tehdä?
Hiivatulehdus
3
102
Vastaukset
- mthesweetheart
No herrajumala mennä sinne lääkärii :D
- Saippuaaa
Oon 14 ja mulla ei oo ollu hiivatulehdusta. Ja ite kans oelkään gyneä ja sen pitkiä sormia.. ja suosittelen menemään gynelle ei se välttämättä sun alapäähän mitään työnnä. Mutta joskus sinne on kuitenkin pakko mennä. Ja kerro äitilles ni se auttaa. Tsemppiä!
- makeavähennä
Vähennät makeisten, virvoitusjuomien ja jäätelön syöntiä. Kaikki, missä on paljon sokeria, saa hiivan innostumaan.
Ensimmäisellä kerralla hiiva olisi hyvä todeta lääkärissä. Hiivanäytettä varten olen saanut lääkäriltä lähetteen laboratorioon. Sieltä on annettu välineet, joilla olen laboratorion vessassa saanut itse ottaa hiivanäytteen saamieni ohjeen mukaan.
Eri terveyskeskuksissa ja eri lääkäreillä on omia tapojaan.
Lisäksi huomasin, että hiiva tulee herkemmin lähellä kuukautisia eli hormoneilla on jotain vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743