Nykii n.3000-4500rmp kohdilla

kylmänäenenpi

Kaasarit puhdistettu, yms kohot säädetty arvoon,synkattu . Mutta taitaapi saada liikaa bensaa kun tulpat on nokiset? Uskaltaako neulaa säätää?? Vai mikähän mahtaa olla, ennen remontteja oli samoja oireita. Motti on V2 . Niin ja nykiminen taitaa olla kylmänä pahempi.....

4

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abc.kissa

Tumma, nokinen tulppa:
      Tumma sävy, jossa nokea läytyy eristimestä ja elektrodeista kertoo seoksen olevan liian paksu ainakin senhetkisiin oloihin Toistuvasti esiin tullessaan nokinen tulppa kertoo seosongelmasta, mikä voi johtua vaikkapa tukkoisesta ilmansuodattimesta. Seossäädöt voivat olla virheelliset, ryypytys ei ole täysin poissa päältä, suuttimet eivät ole kunnolla kiinni. Myös heikentynyt sytytyskipinä voi olla syynä, esimerkiksi vikaa puolassa tai sytytysjohdossa.

• v2suzuki

Juu, näitä minäkin olen miettinyt. Mutta Kaasutimet(2kpl) puhdistettu ja kaikki pitäisi olla kiinni, seosruuvi aikalailla ohjearvoissa tosin etusylkyllä vartin isompi ja takasylkyllä vajaa kolmevarttia isompi, ilmanputsasit valkoiset ja varmuudeksi vielä paineella päästelty, ja eikös se muuten seos säätö vaikuta pienillä kiekoilla?.
      Mutta tosiaan toi ryypyn toiminta ehkä vähän epäilyttää, enkä oikein tiedä kuinka se toimii, kun se ei ole niin kuin mopoissa joskus kun ilmanottoa suljettiin:) vaan siinä jaijerin päässä on joku neula???
      Toi sytytys puoli tosiaan voi olla mysteeri kuinka senkin voi testata??
      Mitä mieltä olette luistimien neuloista voiko koroissa olla jotain?? Kaikki pitäis olla alkuperäistä ei mitään viriä

• v2suzuki

Niin tosiaan nokinen ja kuiva ei märkä, kun siitä joku sanois, että väljä kone, vaikka ei kone uusi olekkaan ja takasylkyssä pikkasen huonommat puristukset...
      Sekin vielä tuli mieleen että voiko kaasarin väljyydet tehdä tuollaista mm.neula.....

• ehkänäin

neula jumissa??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe