Vaikea elämä.

Ongelmia

Olen...
-tyttö
-17v
Minulla on...
-alkoholisti isä
-masennus
-elämän halu nollassa
-itsetunto huono
-viiltely arpia
Muita ongelmia...
-pettänyt jätkääni hänen tietämättä
-tupakka riippuvuus

3

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenniia

Hei! Minäki oon 17-vuotias tyttö ja minulla on samanlaisia ongelmia kuin sulla kuten tuo masennus ja viiltely. Haluakkko tulla jutteleen mun kans?
      kik: LennyLia
      sp: [email protected]

• ShitHappenss

Tuota noin, tiedäthän että tätä tämä elämä on. Paskaa paskan perään. On oma asiasi mitä aiot asialle tehdä. Sulla on se onni että voit jossakin vaiheessa muutta omillesi ja alkaa oikeasti elämään. Jos jokaisen ihmisen vastoinkäymiset listattaisiin paperille, tottakai harmittaisi katsoa kun joillakin tuntuu olevan niin helpompaa. Aina vaan ei mee onni tasan ja se pitää joko oppia ymmärtämään tai sitten luovuttaa.

Kyllähän munkin elämä nyt näyttää aika ankealta jos mä sen paperille laitan:

-19
      -vanhemmat eronnu, faijalla uus nainen, mutsi vaihtaa ukkoja kuin sukkia
      -äiti alkoholisti koko mun lapsuuden ajan ja lisäksi skitsofreenikko
      -paska itsetunto
      -masennus varhaisteiniydestä aikuisuuteen
      -viiltelyä yli kuus vuotta
      -sisar kuoli nuorena
      -raiskattu
      -yritin tappaa itteni ja epäonnistuin
      -arvet jäi näkyville paikoille

Mutta sit taas, aivan varmasti maailmassa on niitä joilla tilanne on kymmenen kertaa paskempi kuin mulla. Kun muistaa sen ja ajattelee että voi vielä ite muuttaa tilanteen jotenkin niin saattaa edetä vielä jonnekkin.

Tsemii teille joilla usko elämään alkaa loppua. Kaikki lähtee siitä että haluutte itte muuttaa elämänne :)

• Lähetän lämpimiä ajatuksia ja jaksamisen toivotuksia teille. Tiedän etteivät ne paljoa auta, mutta tiedättepähän, että tarinanne ja elämänne koskettavat. Kunpa saisitte voimaa jaksaa päivän kerrallaan eteenpäin. Apua on saatavilla kun vain jaksaisitte sitä hakea. Koko loppuelämä ei tule varmastikaan olemaan yhtä paskaa. Asiat muuttuvat, elämä voi yllättää.

Halauksin,
      pappi Elisabet

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2429
    2. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      140
      2178
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      2028
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      1540
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1257
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      193
      878
    7. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      876
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      846
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      449
      786
    10. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      51
      647
    Aihe