Moikka. Ollaan hankkimassa kissapentuu ,mutta meillä on 10-vuotias karjalankarhukoira ja welscorjen sekoitusta oleva koira. Meitä mietityttää miten koiramme suhtautuu tähän kissanpentuun olisiko kellään vinkkejä tai kokemusta tälläisestä ? Sterassaako koira siitä kissanpennusta?
kissanpentu
3
137
Vastaukset
- papper
On myös mahdollista että metsästysrotuinen koira puraisee hengiltä tuollaisen pikkukissan. Jos on vielä kaksi koiraa, jotka eivät ole tottuneet kissoihin, on vaara aika suuri. SEN pitäisi mietityttää, eikä koiran mahdollisen stressin.
- 201636
Kyllä ne koirat yleensä tottuu siihen oman talon kattiin. Alkuun vaatii vähän opettamista ja silmällä pitoa. Mutta kun karvinen siitä kasvaa, niin talon valtius yleensä vaihtuu. Ellei suosista niin pari rapsua salaisesta aseesta kirsulle vaihtaa asetelman nopeasti.
Eli enpä olisi huolissani, mutta silmällä pitäisin ja tarvittaessa oikaisisin kumpaakin oikeaan kumppanuuteen. - niilletuleekiima_jamouru
Älä ota kissaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189