menkka kipujako?

ApujaKiitos

Oon 13v. ja mul on ollu nyt parina päivän peräkkäin vatsakipuja (enimmäkseen alavatsan kipuja) eli onko se nyt sitten sitä menkkakipua? Ja on ollu ruoka haluttomuutta ja oon laihtunukki nyt näiden parin päivän aikan 2-3 kiloo. Oon ottanu noihi vatsa kipuihin buranaa ja on kyl vähän auttanut. Ja siis jos jotaki kiinnostaa nii on ollu valkovuotoo yms eli kyl menkkojen tavallaan pitäiski tulla pian, mut kysyn nyt tätä asiaa vielä teiltä. Kaikki vastaukset ovat tervettulleita. :))

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ApujaKiitos

Ja siis mulla ei oo viel ikinä ollu menkkoja jos joku sitä ei ymmärtänyt :)

• ApujaApuja

No mä veikkaisin et ne vois olla menkat jos siis sulla on ollu jo valkovuotoo tai sitte se on vaa jotain vatsakipuu.. Mulla itseasiassa ei oo viel menkkoja ja oli tos eilen kans aika kovaa vatsakipuu ja alkkareissa pariin otteeseen on ollu ruskeeta/punaruskeeta
        Mut katotaa et kyllä ne sieltä varmaa jossain vaiheessa tulee. Niitä naistenvaivoja odotellessa❤️

• Vastausss

No sinuna suosittelisin laittaa vaikka siteen/tampoonin jos kipuja ja valkovuotoo tulee lisää

• fvhj
        Vastausss kirjoitti:

No sinuna suosittelisin laittaa vaikka siteen/tampoonin jos kipuja ja valkovuotoo tulee lisää

No eihän nyt tamponia hyvänen aika tuossa tilanteessa aleta sisään tunkemaan! Tahallaanko haluat aiheuttaa toiselle kipua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe