Mulla on nyt jo vuoden verran korva rutissut ja humissut sykkeen tahtiin häiritsevästi. Välillä humiseminen lakkaa, mutta sitten kun on hiljaista, se alkaa taas kovempana ja varsinkin makuuasennossa. Joskus kaulavaltimon painaminen hiljentää äänen, mutta en voi loputtomiin sitä painaa kun alkaa tuntua epämukavalta. Kävin viime syksynä arvauskeskuksessa, mutta lääkäri totesi sen olevan tinnitusta. En usko tähän, koska korvan aukaisu (puhaltaminen nenä kiinni) vaimentaa myös tuon huminan joksikin aikaa. Tosin sitten kun aukaisun jälkeen nielaisen, humina palaa taas.
Mistä tää voisi johtua?
Tinnitusta vai jotain muuta?
2
341
Vastaukset
- Niska
Olisiko tinnituksesi lihasperäinen tinnitus?
Yksi keino ( jonka olen joskus lukenut tältä palstalta ) saada selville onko sinun tinnituksesi lihasperäinen tinnitus on tällainen.
Katso suoraan eteenpäin ja paina kämmenellä leukaasi. Jos tinnituksen ääni muuttuu niin luultavasti tinnitus johtuu niskan ja hartioiden lihaksista.
Minulla tämä keino ainakin toimii.
Jos tuo konsti toimii sinulla niin nämä tässä linkissä olevat kaikki jutut kannattaa lukea.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13496912- Tytteli89
Kiitos kommentista! Leukaa kokeilin painaa mutta se ei toiminut; sen sijaan painoin kaulaa niin se stoppaa tinnituksen. T.Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368