Grigory Edel, hämärämieskö?

Eihyvältänäytä

Mikähän hemmo tämä Migrit Solarna Energijan toinen omistaja on? Aamulehdessä oli, ettei miekkonen halua kertoa ikäänsä. Onko se jokin salaisuus vai? Hän toteaa vain, ettei ole 5-vuotias eikä myöskään 60-vuotias, vaan jotain siltä väliltä....???
Outoja vastauksia mun mielestäni aikuiselta ihmiseltä, joka on pyrkimässä Suomeen rakennettavan ydinvoimalan osakkaaksi. Myöskään ei halua kertoa asuinkaupunkiaan. Sanoo matkustelevansa paljon, minkä vuoksi ei koe omakseen ainuttakaan kaupunkia.
Minua ei ainakaan tuollainen tyyppi vakuuttaisi. Vaikka yrittäisi skarpata myöhemmin, niin peli olisi jo menetetty. Ensivaikutelma on aina tärkein.
Mun puolestani saisi perua koko ydinvoimalahankken.
Alkaa tuntua tosi pelottavalta jos jotain Venäjäkytköksiä omaavia hyypiöitä otettaisiin mukaan hankkeeseen. Miksi tuo salamyhkäisyys? Ei voi olla puhtaat jauhot pussissa firmalla jos omistajan pitää salailla ihan normaaleja asioita.
Avoimuus on aina tärkeintä, ja tässä ei tunnu mikään olevan avointa.

https://www.google.fi/search?q=Grigory Edel&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=e06YVc_4E4mgsAGdsbmIDQ&ved=0CCAQsAQ&biw=1280&bih=864

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirrepäs

      Mielestäni koko hanke jäihin niin pitkäksi aikaa kunnes "vesiselvä" suomalainen -tai muu EU: n sisällä toimiva yritys on siihen pyrkimässä osakkaaksi, mutta tietenkin suomalaiset tekee hölmöyksissään taas jonkun hätäpissan ja venäläinen pääsee enemmistö osakkaaksi kieroilemalla.

      • Eihyvältänäytä

        Voitaiskohan mekin järjestää tästä ydinvoimala-asiasta kansanäänestys?
        Miksei muka voitaisi? Hyvä syy, kun tuo hämäräperäinen Grigory kummittelee tässä hankkeessa. Uutisissakin oli että lisäselvityksessä olevat tiedot salataan, vaikka yleensä ovat julkista tietoa. Selvityksessä on henkilökohtaista tietoa. Mikähän tämä juttu oikein on? Eikö sitä kerrota lainkaan? Se on jo hyvä syy diskata koska kaiken pitää olla avointa kansalaisillekin.


    • Minä luotan vakaasti että pirres ja aloittaja ratkaisevat arvoituksen.
      Ovathan heidän ajatuksensa henkilö-kohtaisesti tarkkaan arvioituja.
      Miten yksikään valtio voisi moisia vastustaa vakavalla naamalla?

      H.

      • Kunhan Venäjä ei alkaisi kehitellä uhkauksia jo tehdyistä sopimuksista Rosatomin ja Fennovoiman kanssa.
        Kroatialaisfirmaan en usko yhtään, taustoja on tasan yksi valtio, eihän täällä voida mennä noin *halpaan ydinvoimasta kyse, huh huh-..................


      • kawe kirjoitti:

        Kunhan Venäjä ei alkaisi kehitellä uhkauksia jo tehdyistä sopimuksista Rosatomin ja Fennovoiman kanssa.
        Kroatialaisfirmaan en usko yhtään, taustoja on tasan yksi valtio, eihän täällä voida mennä noin *halpaan ydinvoimasta kyse, huh huh-..................

        "kawe"

        Ehkä noinkin sitten.
        Halihan tiukasti pirreäpäs.
        Ehkä saatte aikaiseksi Presidentti-konvention.
        Ahtisaari-tyyppisen hölyn-pöly-pilven.
        Rahallisesti tuottavan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "kawe"

        Ehkä noinkin sitten.
        Halihan tiukasti pirreäpäs.
        Ehkä saatte aikaiseksi Presidentti-konvention.
        Ahtisaari-tyyppisen hölyn-pöly-pilven.
        Rahallisesti tuottavan.

        H.

        provosoitunut olen aiheesta - ehkä menee ohi jos syön melonia ja juon mehua


    • Timidri-Krotatius

      Lyön vetoa ydinvoimalan verran, että tuo nimikin Grigory Edel on uraanista vedetty, ellei peräti Uralista tai Ureasta.

    • Rehellisyys-on-OUT

      Milloin maailmassa mikään rehellinen sopimus on tuottanut tulosta kovin kauaa.
      Hämärässähän ne hämärät sopimukset solmitaan, silloin kun halutaan tahkota rahaa milloin millekin taholle.
      Yli 90 % maailman taloudesta perustuu epärehellisyydelle ja vedätyksiin ja keinotekoisiin nenänvääntö temppuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      31
      2110
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1846
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1321
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1210
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1195
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      12
      1117
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1061
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe