Grigory Edel, hämärämieskö?

Eihyvältänäytä

Mikähän hemmo tämä Migrit Solarna Energijan toinen omistaja on? Aamulehdessä oli, ettei miekkonen halua kertoa ikäänsä. Onko se jokin salaisuus vai? Hän toteaa vain, ettei ole 5-vuotias eikä myöskään 60-vuotias, vaan jotain siltä väliltä....???
Outoja vastauksia mun mielestäni aikuiselta ihmiseltä, joka on pyrkimässä Suomeen rakennettavan ydinvoimalan osakkaaksi. Myöskään ei halua kertoa asuinkaupunkiaan. Sanoo matkustelevansa paljon, minkä vuoksi ei koe omakseen ainuttakaan kaupunkia.
Minua ei ainakaan tuollainen tyyppi vakuuttaisi. Vaikka yrittäisi skarpata myöhemmin, niin peli olisi jo menetetty. Ensivaikutelma on aina tärkein.
Mun puolestani saisi perua koko ydinvoimalahankken.
Alkaa tuntua tosi pelottavalta jos jotain Venäjäkytköksiä omaavia hyypiöitä otettaisiin mukaan hankkeeseen. Miksi tuo salamyhkäisyys? Ei voi olla puhtaat jauhot pussissa firmalla jos omistajan pitää salailla ihan normaaleja asioita.
Avoimuus on aina tärkeintä, ja tässä ei tunnu mikään olevan avointa.

https://www.google.fi/search?q=Grigory Edel&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=e06YVc_4E4mgsAGdsbmIDQ&ved=0CCAQsAQ&biw=1280&bih=864

8

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirrepäs

      Mielestäni koko hanke jäihin niin pitkäksi aikaa kunnes "vesiselvä" suomalainen -tai muu EU: n sisällä toimiva yritys on siihen pyrkimässä osakkaaksi, mutta tietenkin suomalaiset tekee hölmöyksissään taas jonkun hätäpissan ja venäläinen pääsee enemmistö osakkaaksi kieroilemalla.

      • Eihyvältänäytä

        Voitaiskohan mekin järjestää tästä ydinvoimala-asiasta kansanäänestys?
        Miksei muka voitaisi? Hyvä syy, kun tuo hämäräperäinen Grigory kummittelee tässä hankkeessa. Uutisissakin oli että lisäselvityksessä olevat tiedot salataan, vaikka yleensä ovat julkista tietoa. Selvityksessä on henkilökohtaista tietoa. Mikähän tämä juttu oikein on? Eikö sitä kerrota lainkaan? Se on jo hyvä syy diskata koska kaiken pitää olla avointa kansalaisillekin.


    • Minä luotan vakaasti että pirres ja aloittaja ratkaisevat arvoituksen.
      Ovathan heidän ajatuksensa henkilö-kohtaisesti tarkkaan arvioituja.
      Miten yksikään valtio voisi moisia vastustaa vakavalla naamalla?

      H.

      • Kunhan Venäjä ei alkaisi kehitellä uhkauksia jo tehdyistä sopimuksista Rosatomin ja Fennovoiman kanssa.
        Kroatialaisfirmaan en usko yhtään, taustoja on tasan yksi valtio, eihän täällä voida mennä noin *halpaan ydinvoimasta kyse, huh huh-..................


      • kawe kirjoitti:

        Kunhan Venäjä ei alkaisi kehitellä uhkauksia jo tehdyistä sopimuksista Rosatomin ja Fennovoiman kanssa.
        Kroatialaisfirmaan en usko yhtään, taustoja on tasan yksi valtio, eihän täällä voida mennä noin *halpaan ydinvoimasta kyse, huh huh-..................

        "kawe"

        Ehkä noinkin sitten.
        Halihan tiukasti pirreäpäs.
        Ehkä saatte aikaiseksi Presidentti-konvention.
        Ahtisaari-tyyppisen hölyn-pöly-pilven.
        Rahallisesti tuottavan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "kawe"

        Ehkä noinkin sitten.
        Halihan tiukasti pirreäpäs.
        Ehkä saatte aikaiseksi Presidentti-konvention.
        Ahtisaari-tyyppisen hölyn-pöly-pilven.
        Rahallisesti tuottavan.

        H.

        provosoitunut olen aiheesta - ehkä menee ohi jos syön melonia ja juon mehua


    • Timidri-Krotatius

      Lyön vetoa ydinvoimalan verran, että tuo nimikin Grigory Edel on uraanista vedetty, ellei peräti Uralista tai Ureasta.

    • Rehellisyys-on-OUT

      Milloin maailmassa mikään rehellinen sopimus on tuottanut tulosta kovin kauaa.
      Hämärässähän ne hämärät sopimukset solmitaan, silloin kun halutaan tahkota rahaa milloin millekin taholle.
      Yli 90 % maailman taloudesta perustuu epärehellisyydelle ja vedätyksiin ja keinotekoisiin nenänvääntö temppuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe