Eli uusi kämppä valmistuu ja pitää tehdä sähkösopimus joka on helppo tehdä netissä ostipa mistä vain, mutta entäs siirto, tarviiko eri sopimuksen, paikallinen firmahan sen toimittaa ja todennäkösesti sähkön otan muualta. Riittääkö tuo pelkkä sähkösoppari vai tarviiko tehdä muutaki?
Sähkön siirto sopimus
4
1885
Vastaukset
- q345f23
No, jostakinhan ne piuhat on vedettävä, ja ne kyllä rahansa ja liittymämaksut ottaa, ei sun tarvi tehdä mitään, piuhat tulee väkisin, vaikka et niitä haluaisikaan. Sun on kuiteski laitettava nimi johki papruun, jossa sitoudut noudattamaan siirtofirman sääntöjä nöyrästi kumarrellen ja hattua kourassa pyöritellen.
- YleensäNäin
Yleensä se siirtosoppari tulee automaattisesti, kun valitsemasi myyntiyhtiö ottaa yhteyttä osoitteesi alueella olevaan siirtoyhtiöön, eli ei tarvi tilata erikseen.
- Omakotikullankallis
Onko kerrostaloasunto va omakotitalo? Ilmeisesti kerrostaloasunto. Vastaus riippuu mikäli on omakotitalo.
- EiMitäänMerkitystä
No se on ihan yksi lysti onko omakotitalo vai kerrostalo, tai mikä tahansa muukaan. Jos tilaat netistä/puhelimitse/miten tahansa sähkön myyntisopparin jostain firmasta, sillon tulee automaattisesti myös siirto/verkkosoppari...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688