Itsetyydytysvinkkejä tytölle

Tyydyttäjä

Olen 12-vuotias tyttö.olen pari kertaa koittanut sormettamista, tuloksetta. En saa sormiani työnnettyä sisään, en ole edes varma mistä pitäisi työntää ne sisään. Olen kyllä hyväillyt klitoristani, sekin tuottaa ihanaa mielihyvää, mutta haluan edetä syvemmälle. Vinkkejä?

14

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vtyttö

Pistä sähköhammasharja päälle ja tunge klittaan.

• Öckmböv

Miten sen voi työntää tarkemmat ohjeet

• poslari

luulen ja tiedän että sun iässä sinne ei kyllä mahdu oikein kun yks sormi näin aluks, sen
      verran tiukka on pimppi vielä tuossa iässä. Pitää olla kostee ja tai käyttää jotain liukastetta ennen kun työntää sormeaan sisään.

• ljfs

Kuule ei sun tartte tunkee eikä sormittaa ollenkaan jos et haluu. Onko se muka joku muoti että pitää sormittaa vaikka ei haluaiskaan.
      Lakkaa tunkemasta niitä sormia pilluusi.

• Kik?

• Jos on tuu kikkaa samppa130

• Jos on kik tuu kikkaa samppa130

• Eijumalauta

No hyi helvetti, kuka työntää hammasharjan jolla todennäköisesti pesee hampaansa, klitorikseen?? Älkää ny helvetti tehkö niin

• weikappiii

niimpä herätkää vittu

• eekeri1234

Laita kondomi makkaran päälle ja tunge sisään vaikka väkisin toimii

• jokutyttövaan

Jos ei oo kumpaakaan?

• Poiksujj

Hmm voit etsiä jonkun pojan niin se voi työntää sun pimpaa

• olkaapahyvä

Hammasharjan päälle voi laittaa kondomin tai pussin ja sitä pidetään klitoriksen päällö älä työnnä sitä sisälle että hygiena säilyisi jotemkin ja sormia ei tarvite työntöö sisälle jos ei vielä pysty siihen ja suihku on toinen hyvä laita "hierova" suihku päälle ja ota hyvä haara asento vaikka seinää vasten tai kyykyssä ja suihku on minusta paremi koska itse saan paremman orkun

• kurq

kurkku! laita sit käytönjälkeen takasin jääkaappiin:) tulee tosi hyväå maku!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe