Itsetyydytysvinkkejä tytölle

Tyydyttäjä

Olen 12-vuotias tyttö.olen pari kertaa koittanut sormettamista, tuloksetta. En saa sormiani työnnettyä sisään, en ole edes varma mistä pitäisi työntää ne sisään. Olen kyllä hyväillyt klitoristani, sekin tuottaa ihanaa mielihyvää, mutta haluan edetä syvemmälle. Vinkkejä?

14

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vtyttö

      Pistä sähköhammasharja päälle ja tunge klittaan.

      • Öckmböv

        Miten sen voi työntää tarkemmat ohjeet


    • poslari

      luulen ja tiedän että sun iässä sinne ei kyllä mahdu oikein kun yks sormi näin aluks, sen
      verran tiukka on pimppi vielä tuossa iässä. Pitää olla kostee ja tai käyttää jotain liukastetta ennen kun työntää sormeaan sisään.

    • ljfs

      Kuule ei sun tartte tunkee eikä sormittaa ollenkaan jos et haluu. Onko se muka joku muoti että pitää sormittaa vaikka ei haluaiskaan.
      Lakkaa tunkemasta niitä sormia pilluusi.

    • Kik?

    • Jos on tuu kikkaa samppa130

    • Jos on kik tuu kikkaa samppa130

    • Eijumalauta

      No hyi helvetti, kuka työntää hammasharjan jolla todennäköisesti pesee hampaansa, klitorikseen?? Älkää ny helvetti tehkö niin

      • weikappiii

        niimpä herätkää vittu


    • eekeri1234

      Laita kondomi makkaran päälle ja tunge sisään vaikka väkisin toimii

      • jokutyttövaan

        Jos ei oo kumpaakaan?


    • Poiksujj

      Hmm voit etsiä jonkun pojan niin se voi työntää sun pimpaa

    • olkaapahyvä

      Hammasharjan päälle voi laittaa kondomin tai pussin ja sitä pidetään klitoriksen päällö älä työnnä sitä sisälle että hygiena säilyisi jotemkin ja sormia ei tarvite työntöö sisälle jos ei vielä pysty siihen ja suihku on toinen hyvä laita "hierova" suihku päälle ja ota hyvä haara asento vaikka seinää vasten tai kyykyssä ja suihku on minusta paremi koska itse saan paremman orkun

    • kurq

      kurkku! laita sit käytönjälkeen takasin jääkaappiin:) tulee tosi hyväå maku!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe