Olen levelli 7 suunnilleen ja toisessa kappaleessa. Ongelma on etten tiedä mitä pitäisi tehdä. Joskus kartassa oli oranssi merkki jonne piti mennä, mutta nyt ei ole. Olen aika lailla hukassa ja pyörin ympyrää kaupungissa.
Witcher 2 takkuaa
4
56
Vastaukset
- Tuskintakkuaa
Kaikki (sivu)tehtävät ei muistaakseni antanu suoraan merkkiä, mistä kohde löytyy. Olisko kyse sellasesta? Googleta se tehtävä jos et muuten löydä määränpäätä, etkä jaksa kierrellä kyselemässä kaikilta ihmisiltä. Kokeile eri tehtäviä sieltä quest listalta ja lue myös tehtävän kuvaukset. Osaan tehtävistä ei myöskään muistaakseni pääse heti käsiksi, eli se merkki voi myös ilmestyä kartalle vasta tiettyjen tapahtumien jälkeen.
- jatkoaaa
Ja niin, myös vuorokauden aika vaikuttaa joidenkin tehtävien etenemiseen. Jos mitään ei tapahdu vaikka pitäisi, niin kokeile medioida.
- jatkoaaa
Edellinen vastaus hävisi jonnekin? Kokeillaan uudestaan...
Eli jotkut tehtävät ovat myös sidoksissa vuorokauden aikaan. Kokeile meditointia, jos mitään ei tapahdu, vaikka pitäisi. - jatkoaaa
Tuli näköjään myöhässä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446