Vuokra-asunto talveksi

ViimetalviViileä

Lienee jo moni kysellytkin, onko Teneriffalla muita suomalaisille asuntoja välittäviä toimistoja kuin Lukaali ja Finnsun Travel?
Entä onkohan Cran Canarialla yhtään vastaavaa vuokranvälittäjää?
Pyydän vastauksia niiltä jotka tietävät asiasta. Arvioita tietämättömyydestäni tai espanjakielen taitamattomuudestani en kaipaa.

13

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuonoaPalveluaSaanut

Taidat olla Kati N.?
      Joko alkoi taas jokavuotinen mainoskampanjasi?
      Nyt on sitten viimeinen hetki lopettaa mainostaminen.
      Sinulle tiedoksi että mainostaminen on palstalla kielletty!

Ihmiset! Käyttäkää Englanninkielisiä toimistoja. Olen kuullut huhua ettei suomalaiset maksa veroja ja en pidä veronkiertäjistä! Olen myös lukenut paljon huonoa palautetta suomalaisten välittäjien toimista. Antakaa niiden hoitaa homma jotka osaa, suomalaiset ei osaa kuin rahastaa. Palvelu on heille sivuseikka, vai mitä Kati N.?

• PlayadeArinaga

Kirjoitatko hetken kuluttua vastauksen omaan viestiisi jossa kehut oman firmasi palveluita? Emme me lukijat nyt niin tyhmiä sentään ole. Omat kokemukseni ovat osoittaneet että suomalaisiin välittäjiin ei kannata luottaa. Sama kun polttelisi seteleitä pihalla.

• aadalmiina

las palmasissa harriet on luotettava asunnonvälittäjä aina olen saanut hyvän asunnon ei kaikki ole huijareita

• PlayadeArinaga

No onhan tämä mielestäni outoa, että jollain henkilöllä on sama nimimerkki kuin minulla eli PlayadeArinaga. Minä en ole yllä olevaa kommenttia kirjoittanut. Ehkä hän asuu täällä enkä ole vielä "törmännyt", vaikka olen asunut täällä 1 v. ja 9 kk:tta.
        Minäkin suosittelen Harriettia. Kävin hänen luonaan kesällä 2014 ja kerroin kuinka paljon suomalainen välittäjä HM veloittaa Ensin vuokralaiselta kuukauden vuokran ja sitten vuokraisännältä 50 e/kk.
        Harriet veloittaa 100 e ja siiná kaikki. Näin hän kertoi minulle.

Tätä toista nimimerkkiä "PlayadeArinaga" pyytäisin ottamaan yhteyttä, että voitaisiin tavata. En tiennyt, että täällä on kesäaikana muita suomalaisia.
        Yhteystietoni ovat [email protected] tai 34658061954.
        T. KS

• Ensuosittele
        aadalmiina kirjoitti:

las palmasissa harriet on luotettava asunnonvälittäjä aina olen saanut hyvän asunnon ei kaikki ole huijareita

En voi suositella kyseisen henkilön palveluita. En suosittele sillä palvelut ovat "palveluita". Ei siis mittään palvelua. Raha kyllä kelpaa

• Anonyymi

Takuu aurinko Etelä Teneriffalla jo vuosia 6kk Puerto de Santiagossa yksin vietäneenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuu aurinko Etelä Teneriffalla jo vuosia 6kk Puerto de Santiagossa yksin vietäneenä

Tarkotit kai sateisen teneriffan sijaan aurinkoista inglesin vehreää paratiisia missä on takuu aurinko. Siellä ei tarvitse olla yksin kun mies löytää helposti mies seuraa. Siksi aina inglesin vehreä paratiisi.

• laspalmasgc
    • kuusplusyks

Nillukka vuokraa asuntoja Gran Canarialla. Kysymys koski Teneriffaa. Kaksi eri saarta ja eri markkinat, pysykääs nyt asiassa.

• laspalmasgc

"Kysymyksia oli kaksi"

1. Lienee jo moni kysellytkin, onko Teneriffalla muita suomalaisille asuntoja välittäviä toimistoja kuin Lukaali ja Finnsun Travel?

2.Entä onkohan Cran Canarialla yhtään vastaavaa vuokranvälittäjää?

• ViimetalviViileä

Meni taas asiattomaksi diibadaapaaksi. Ketjun aloittajana mainitsin nuo kaksi välittäjää, koska tunnen molemmat ja olen asunut molempien välittäjien välittämissä kämpissä joinakin talvina. On luonnollista etten saa heiltä rehellisiä vastauksia esittämiini kysymyksiin, vaikka tiedän heidän tietävän kaikki alan toimijat kyseisillä saarilla. Kysymykseni olivat asioista tietäville, joten älä puutu keskusteluun, jos et tiedä asioista mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6881
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      60
      2394
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2128
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1251
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1234
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1224
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1111
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe