miten alaikäset saa röökii ja alkoholii?

t.i.e.t.ä.m.ä.t.ö.n

En tajuu millä vitul muut alaikäset saa röökii ja alkoholii ku niit ei myydä alle 18 vuotiaille? itekki haluisin mut en tajuu miten

13

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12vtytttö

Oon 12 ja mul on pari kamuu jotka hakee mulle ja sit kerra olin stadis nii pyysin vaa joltai tuntemattomalta et voiks se hakee ja kyl se haki mut mä en juo vaan poltan

• Boy00qq

Mun 20v isoveli hakee mulle ja mun kamuille aina jos haluan. Oon ite 15v poika :)

• Ff738

Toivottavasti et edes koskaan tajua:)

• Alle18

Vanhemmilta ainaki ite saan :)

• LeksaIII

menkää töihin luuserit

• Niiiettäjoooo

No hankkii vanhempia kamuja ja sit niiltä pyytää vaikka röökiä ja antaa vaikka 7e takas siitä röökiaskista.

• mikäjärki

Mikä järki alkoholijuomissa ja tupakassa on? Siinä menee terveys ja joskus joutuu hankaluuksiin!

• t.i.e.t.ä.m.ä.t.ö.n

Siis ajattelin vaan kokeilla enkä alkaa harrastamaan polttamist ja juomist

• lauleskelija

Pidäkin huoli että jää kokeiluksi!

• Hyivittu

"siis ajattelin vaan kokeilla polttamista" HHHHHAHHAHA ja sit kokeilet pari kertaa ja kas, kurttunaama jo parikymppisenä. Hyi saatana!

• helvett

Mulle naapurin TOSI MUKAVA JUOPPO haki, kun annoin rahaa :-)

• ratkaisu

pyydä Ahon Lasselta

• 12678

Joillekki hakee vanhemmat kaverit, isosisko tai isoveli.. Joillekkin joku sukulainen tai vanhemmat (tosin yleensä lähinnä jos kyseessä joku 16-17v). Ja sit kaupungilta pyytää jotain pulsuja tai muita random ihmisiä hakemaan ja antaa pari euroo ylimäärästä hakupalkaks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe