Eilen tuli tv:sta Suomen tullista tositvohjelmaa, missä tullivirkailijat vangitsivat 11 000 subutex-tablettia tuoneen pariskunnan, ja ennustivat heille 6-10 ehdotonta tuomiota.
Itse tunsin vain sääliä tuota pariskuntaa kohtaan, ja toisaalta raivoa oikeusjärjestelmää kohtaan, jonka mielestä huumeiden tuonti on pahempi rikos kuin ihmisen tappaminen tai pahoinpitely. Ja kun vielä huumeiden käyttäjät ovat aloittaneet käyttönsä vapaaehtoisesti!
Ja kun vielä tulee mieleen toinen ryhmä, joka myös saa aina ehdottaman tuomion, vaikka ei vahingoita ketään - siis totaalikieltäytyjät - ei voi kuin ihmetellä tätä sairasta yhteiskuntaa ja sen sairaita päättäjiä.
Rangaistun vertailua
0pöhkö
2
<50
Vastaukset
- ajattelehetkinen
Kuinka paljon ja mitä aineita itse käytät ?
- Pyöveliksi
Käpykaartilainen ansaitsee aina täysihoidon yhteiskunnalta , samoin muulit jotka haalivat helppoa rahaa kuljettamalla kiellettyjä . Ihminen tarvitsee tiukat lait ja sanktion luisteluista , kuri on aina hyvä ja pitää ihmisen edes jossain inhimillisessä tilassa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770