helsinkiläiset: sohva sortti asemalle, paljonko??

saywhaat

Onko todella niin että jos vie pakulla sohvan sorttiasemalle, vaikka kivikkoon, se maksaan 90€??!!

7

4539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remppamies1

Katso netistä hinta/asema, on kallista, jäte on hyvä rahanteko/rahastus jos vihreet/asemat saa päättää nousee vielä paljon nykyisestä.

• tässä_hintasi

Poikkeukset hinnoitte​​luun
      • ​yksittäiset ​​​is​ot esineet, kuten nojatuolit, runkopatjat (80–210 cm) tai sohvat​ 11 €

• BauHerr

Paitsi, että kannattaa viedä heti. Hinnat nousevat elokuun alusta. Sen jälkeen sohvan vienti maksaa 20 € per kuutio. Isompi sohva maksaa siten noin 80 euroa.

• Anonyymi

Lopetan välittömästi sorttiasemien käytön hintojen takia. Hakekaa saatana metsästä kalusteet ja kierrätelkää miten päin huvittaa. Älyvapaat hinnat

• Anonyymi

Yhteiskunnan loiseläjä pääsi ääneen.

• Anonyymi

Tätä kannattaa miettiä jos aikoo ostaa käytetyn sohvan. Eli onko myyjällä ainoastaan tarkoitus päästä jätteestä eroon. Tuli mieleen kun tänään tuli torissa myyntiin sohva 30€. Mainitaan, että vetoketju rikki, "pieni repeämä" ja "muutamia tahroja" !!!
      Kannattaa kysyä mitä tahroja? On nimittäin tullut usean vuoden intiimi palveluiden myynnistä... kaatopaikka kamaa koko sohva. Aika härskiä yrittää myydä!!

• Anonyymi

Ota mattoveitsi käteen ja poista kangas. Pistä sohva palasiksi ja polta sohvan osat. Vie kangas poistotekstiilikeräykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3542
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3355
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2591
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2258
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1819
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1709
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1688
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1417
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      25
      1071
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1048
    Aihe