Merenneidoksi?

Blanche99

Eli tietääkö kukaan hyvää loitsua, jolla voi muuttua merenneidoksi silleen et vois olla välillä ihminenkin? :)

61

3494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zhamaanitar

      Tarvitaan merilohta (viljelty ei käy) tai muuta vastaavaa meressä elänyttä kalaa 100-200 grammaa. Laita hankkimasi pala housuihisi lähelle ihoasi ja kulje sen kanssa 7 päivää. 7 päivän jälkeen hautaa kalan pala keskiyöllä jonkun tuntemasi ihmisen hautaan ja sano 7 kertaa kuuluvasti "Pescator". Sitten mene kotiisi ja nuku loppu yö sänkysi alla. Aamulla olet saanut kyvyn muuttua merenneidoksi syömällä hieman suolaa ja sanomalla "Pescator".

      • Blanche99

        Kuulostaa aika vaikealta :/ Onko muita keinoja?


      • Zhamaanitar
        Blanche99 kirjoitti:

        Kuulostaa aika vaikealta :/ Onko muita keinoja?

        Jos se olisi helppoa kaikki olisivat merenneidoiksi.


      • Blanche99
        Zhamaanitar kirjoitti:

        Jos se olisi helppoa kaikki olisivat merenneidoiksi.

        Hmm.. okei.. Taidan yrittää tuota, mutta miten selitän äidille sen kun häivyn keskiyöllä hautaamaan kalan?


      • alapesuontärkeää

        Siis aina kun haistat sillille haisevan naisen, tiedät, että hän yrittää loitsia itsensä merenneidoksi?


      • Anonyymi
        Blanche99 kirjoitti:

        Hmm.. okei.. Taidan yrittää tuota, mutta miten selitän äidille sen kun häivyn keskiyöllä hautaamaan kalan?

        Et selitä vaan karkaat tai sanot et meet kaverille yöks ja valvot koko yön ulkona tai jotaa


    • Blanche99
      • Octavia-merenneito

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)


      • Kissatypy1246854
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        Mitkä kaikki pitää sekottaa yhteen


      • Kissatypy1246854
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        Ja et voiko muuttua myös ihmiseks


      • Kissatypy1246854
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        Ei toiminu


      • Anonyymi
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        Missä linkki on


      • Anonyymi
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        Mikä noista?


      • Anonyymi
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        tekisitkö mun tyttöystävästä merenneidon


      • Anonyymi
        Octavia-merenneito kirjoitti:

        Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

        Pystytkö muutumsan ihmiseksi kun tuut maale


    • ahtisillipillu

      Jos olet neito, niin kävele merenrantaan, pulahda veteen, äläkä nouse ylös. Noin 5 minuutin - 1 vuorokauden kuluessa muutut merenneidoksi. Meripelastuslaitos saattaa kutienkin nostaa sinut ylös myöhemmin, joten varmista, ettet nouse pintaan.

      • Anonyymi

        Hengen vaarallista sanon minä


    • gdsfgdfgdfg

      sieniäkö sie oot vedelly?

    • auu

      hae Googlesta olen merenneito ja siitä valitse semmonen ku merenneitoH2OJUST ADD WATER snuutuubi siellä on semmone loitsu en tiiä toimiiko se kun tein sen vasta äsken:-)

    • Iitupiitu100

      Mun kaveri yrittää todistaa mulle ett merenneitoja on olemassa. Musta kyll tuntuu ett se on kattonut liikaa H2O sarjaa, joka siis kertoo kolmesta tytöstä jotka on makon saarella ja sitt tulee täysikuu ja sen jälkeen aina kun ne koskee vettä ne muuttuu merenneidoiksi. Ne myös pystyy tekemään sellaista kun jäädyttää, höyryttää, hyytelöittää ja ohjaya vettä.

    • Alina2005

      Haluan merenneidoikdsi!!!

      • Tynisilja

        Sama oon aina toivomut sitä


    • moimoimoimoiuuuu

      okei en tiiä toimiiko mut luin tän yheltä sivustolta... Elikkäs syö eka jonkun kalan pyrstö ja juo sen päälle maitoa (jos et ole allerginen) sitte mee jonnekki pimeesee huoneesee sammuta valot ja sano: Oi merenneito armahda minua anna minulle pyrstösi pysy huoneessa vielä vähä aikaa ja olet valmis en siis oo varm tosta et toimiiks Ps aika vanha keskustelu........................

    • enuskomerenneitoihin

      Oikeesti uskotteko te tuohon?! Ite haluaisin uskoa, mut en vaan pysty. Enkä uskalla kokeilla muuttaa itseäni merenneidoks. Huomenna ois täysikuu..

    • ahti.silliä.ja.kuravettä

      Tässä

      Hoe itsellesi 100 päivän ajan "olen merenneito... olen merenneito... olen..." Kun 100 päivää on mennyt, mene meren rannalle ja kahlaa niin pitkälle, että vesi on rinnalle asti. Sitten tyhjennä kumiliimatuubi pakastepussiin jota voi buustata lakkabensiinillä. Laita se tiiviisti suun ympärille ja ala hyperventiloimaan. Ajattele samalla koko ajan "olen merenneito... olen merenneito... olen....". Ennemmin tai myöhemmin muutut merenneidoksi, eikä tarvitse enää koskaan nousta maalle... ellei sitten poliisi nouki ruumistasi ylös.

      • Anonyymi

        Tota…


    • Hort

      Minäkin haluaisin mereneidoksi

    • IhmisapinaVain

      Ei onnistu. Pysyt vain apinana

    • Aivanoikeamerenneito

      Hei kaikille. Olen merenneito. Minulla on turkoosi pyrstö ja taikavoimia. Me merenneidot emme näyttäydy maaihmisille, koska emme halua akvaarioon. Kaikissa ihmisissä piilee oma pieni merenneitonsa, mutta sen saa näkyville vain loitsun avulla. Uskokaa itseenne! :)

      • Miksisullaonpuhelin

        Ja miksköhän sulla sitten on puhelin jos oot merenneito


    • ElleRiinaaw

      Jaa a minulla ja kaverillani on taipumusta kokeilla kaikkea mahollista sen jälkeen kun huomasimme että minä olen noita. Ystäväni kokeili varmaan 15 eri loitsua mut sit ku autoin sitä ni sen yks koru auttaa sitä muuttun merenneidoks:)

      • Anonyymi

        Voitko kertoo sen


    • Ihminennb

      Mistä saa symbolia loitsuun

    • merenneitojaeiole

      Ei herranjumala...
      Me eletään jo lukua 2018 ja silti jotkut vielä viestittelee täällä epätoivoisesti. Tiedättekös, KUKAAN EI VOI muuttua merenneidoksi, ei vaikka kuinka uskoo. Merenneidot ovat ihmisen mielikuvituksen tuotetta, niitä ei ole olemassa. Kannattaisi hankkia itselleen apua, jos on tuollaisia ajatuksia.. KUKAAN näistä tyypeistä jotka ovat viestitelleet olevansa merenneitoja, EIVÄT OLE sellaisia. Ettekö ymmärrä sarkasmia, suurin osa näistä viesteistä on trolleja.

    • H2Ofan

      En tiedä nut haluun merenneidiksi joka voi muutua ihmiseksi

      • Anonyymi

        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama

        Kuka haluu olla merenneito sanoo mulle tiedän loitsun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama

        Kuka haluu olla merenneito sanoo mulle tiedän loitsun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluu olla merenneito sanoo mulle tiedän loitsun

        Minä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä!!!

        Tiedän kala pyrtsö muuta minut mwerenneidoksi vedessä makaa siellä hiekalla siinnä ohje mene uimaan sitten ja ole siellä minutti kuukausi kestää vaikutuksessa sanokaa mulle jos kysytte merenneidosta


    • Anonyymi

      Ketäää täällä 2019?

      • Anonyymi

        No on:)


    • Anonyymi

      Laitaa hunajaa pilluun, mene sitten peilin eteen, esitä luikertelevaa kalaa ja huuda samalla niin kovaa kun pystyt 3 kertaa: OLEN KALA! Ja viikon päästä olet merenneito

    • Anonyymi

      ei onnaa

    • Anonyymi

      jos tosiaan joku haluaa meren neidoksi niin täytyy pyydystää ahven ja asettaa se vginaan ja sen jälkeen täytyy pitää 35pv mittainen rukous jossa hoet vain sganagth ja muista pitää ahven vaginassasi kun 35pvn rukous on ohi sinun tulee mennä lääkäriin sillä ahven pillussas on pahasti mädäntynyt ja oheuttanut sinulle vakavia tulehduksia ja muita paiseita

    • Anonyymi

      Mako mermaidissa on silleen niin sun pitää ostaa kuunsormus ja en muuta tiedä oon syntynyt merenneitona

    • Anonyymi

      Etsi merenrannalta suurin simpukka, kasta se veteen ja hiekkaan 5kertaa. Kirjoita polveesi simpukalla ”Mermaid” niin että näkyy raapimisjälkiä ja sano ”I want to be a mermaid with (Haluamasi väri) tail and (Haluamasi voima) power”. Ja istu kiveen joka on vedessä, pidä (simpukka koko ajan kädessäsi) ja huuda niin kovaa kuin pystyt ”Merenneidon elämää kohti” ja sukella nopeasti veteen.

      • Anonyymi

        Muista syödä lohta (ennen tätä) yhtä paljon kuin tavallinen aikuinen ihminen. Ja pidä toisessa kädessä koko ajan joku sinulle todella tärkeä koru tai tavara.


    • Anonyymi

      Tiedän tää on helppo kuole ja toivo haudassa haluan olla merenneito seuraavassa elämässä mutta oot oikee joten sulla ei oo perhettä ja ketkä kattoo mako mermaiddii niille niillä on puku ja merenneitoja ei oo olemassa paitsi yksi keino on myös että menet Islantiin etsi mako saari odota täysikuuta ja hyppää altaaseen sitten olet merenneito kolmas on odota täysikuuta ja sano sille tämä on toivomuksen haluan olla merenneito sano haluan veden taikavoimansa ja ainakun kastun muutun varo ettei kukaan nää koska me paljastumme kirjoittaja filmi b VCnk lk nu

      • Anonyymi

        Se ”mako saaren” kuuallas on ite rakennettu johonki studioon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ”mako saaren” kuuallas on ite rakennettu johonki studioon

        Ei oo kato vaikka googlesta et usko merenneitoijin eli oot ruma
        Sori mutta niin se vaan on🧜‍♀️tylsää kun ei oo merenneitoi en mäkään niihin usko kauheesti mutta tiedän loitsun luota minuun mene rannalle timantti koru kaulassa mene veteen sano siellä i whis i whis i like mermaid sitten viskaa koru hiekalle tai vie siihen uit vaan niinkun merenneito ja sitä asentoo missä kelluu niinkun merenneidot juokse rannalta veteen sun koru häviää ja menee viikko tai kuukausi niin se toimii aluksi kun meet kotiin niin 🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♂️🧜‍♂️👀ja kosket veteen niin tuntuu kun muuttusit ja muutut viikon tai kuukauden päästä ja siinnä välissä saat voimat onneksi olkoon kysykää multa tietoja niin toimii 😊👍🐖🥳🧜‍♀️🤩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kato vaikka googlesta et usko merenneitoijin eli oot ruma
        Sori mutta niin se vaan on🧜‍♀️tylsää kun ei oo merenneitoi en mäkään niihin usko kauheesti mutta tiedän loitsun luota minuun mene rannalle timantti koru kaulassa mene veteen sano siellä i whis i whis i like mermaid sitten viskaa koru hiekalle tai vie siihen uit vaan niinkun merenneito ja sitä asentoo missä kelluu niinkun merenneidot juokse rannalta veteen sun koru häviää ja menee viikko tai kuukausi niin se toimii aluksi kun meet kotiin niin 🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♀️🧜‍♂️🧜‍♂️👀ja kosket veteen niin tuntuu kun muuttusit ja muutut viikon tai kuukauden päästä ja siinnä välissä saat voimat onneksi olkoon kysykää multa tietoja niin toimii 😊👍🐖🥳🧜‍♀️🤩

        Miten pystyy. Muutuuuu ihmiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ”mako saaren” kuuallas on ite rakennettu johonki studioon

        Nii o


    • Anonyymi

      Huutista

    • Anonyymi

      hanki lsd lappu ja takaan että polskit kohta kimaltavassa meressä merenneitona ;)

    • Anonyymi

      Tahtoisin tietää kertokaa pls!!!

    • Anonyymi

      > Eli tietääkö kukaan hyvää loitsua, jolla voi muuttua merenneidoksi silleen et vois olla välillä ihminenkin? :)

      Jos olet vielä neito, yksi ratkaisu on pyytää esim. jotain Lennart Meren sukulaista adoptoimaan sinut. :D

    • Anonyymi

      Hmm... Mene uimaan täysin pyöreään lampeen (pitää olla luonnon mukainen) alasti täysikuulla. Ole noi 30 sekunttia järben pohjassa. Kun nouset pintaan kellut siinä liikkumatta aamuun. M
      uutut merenneidoksi aina kun kosket vähänkin vettä

    • Anonyymi

      Olen ollut merenneito jo pitkään.

      • Anonyymi

        Missä vesistössä? Kerro lisää!


    • Anonyymi

      Okei, elikkä mene Mako saarelle täysikuuna , ja siellä jossain on kuoppa. Mene sinne, ja kävele jonkin matkaa eteenpäin. Ja sinun pitäisi olla kuu altaan lähistöllä. Hyppää veteen kun se tavallaan "kiehuu", ja kun osut veteen olet merenneito/merenmies. 🧜🧜‍♂️🧜🧜‍♂️ Mutta sinulla on jotakin voimia myös vedelle, esim...: muutat veden hyytelöksi, pystyt kuumentamaan/jäähdyttämään vettä, pystyt ohjata vettä, pystyt muuttua näkymättömäksi... ja niin edelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe