Merenneidoksi?

Blanche99

Eli tietääkö kukaan hyvää loitsua, jolla voi muuttua merenneidoksi silleen et vois olla välillä ihminenkin? :)

35

628

Vastaukset

• Tarvitaan merilohta (viljelty ei käy) tai muuta vastaavaa meressä elänyttä kalaa 100-200 grammaa. Laita hankkimasi pala housuihisi lähelle ihoasi ja kulje sen kanssa 7 päivää. 7 päivän jälkeen hautaa kalan pala keskiyöllä jonkun tuntemasi ihmisen hautaan ja sano 7 kertaa kuuluvasti "Pescator". Sitten mene kotiisi ja nuku loppu yö sänkysi alla. Aamulla olet saanut kyvyn muuttua merenneidoksi syömällä hieman suolaa ja sanomalla "Pescator".

• Kuulostaa aika vaikealta :/ Onko muita keinoja?

• Blanche99 kirjoitti:

Kuulostaa aika vaikealta :/ Onko muita keinoja?

Jos se olisi helppoa kaikki olisivat merenneidoiksi.

• Zhamaanitar kirjoitti:

Jos se olisi helppoa kaikki olisivat merenneidoiksi.

Hmm.. okei.. Taidan yrittää tuota, mutta miten selitän äidille sen kun häivyn keskiyöllä hautaamaan kalan?

• Siis aina kun haistat sillille haisevan naisen, tiedät, että hän yrittää loitsia itsensä merenneidoksi?

• Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

• Octavia-merenneito kirjoitti:

Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

Mitkä kaikki pitää sekottaa yhteen

Olen merenneito. Juuri sellainen kuin sinäkin haluat olla. Tein tuon kyseisen loitsun mikä tuon linkin takaa löytyy ja se toimi. Kannattaa kokeilla. :)

Ja et voiko muuttua myös ihmiseks

Ei toiminu

Missä linkki on

• Jos olet neito, niin kävele merenrantaan, pulahda veteen, äläkä nouse ylös. Noin 5 minuutin - 1 vuorokauden kuluessa muutut merenneidoksi. Meripelastuslaitos saattaa kutienkin nostaa sinut ylös myöhemmin, joten varmista, ettet nouse pintaan.

• sieniäkö sie oot vedelly?

• hae Googlesta olen merenneito ja siitä valitse semmonen ku merenneitoH2OJUST ADD WATER snuutuubi siellä on semmone loitsu en tiiä toimiiko se kun tein sen vasta äsken:-)

• Mun kaveri yrittää todistaa mulle ett merenneitoja on olemassa. Musta kyll tuntuu ett se on kattonut liikaa H2O sarjaa, joka siis kertoo kolmesta tytöstä jotka on makon saarella ja sitt tulee täysikuu ja sen jälkeen aina kun ne koskee vettä ne muuttuu merenneidoiksi. Ne myös pystyy tekemään sellaista kun jäädyttää, höyryttää, hyytelöittää ja ohjaya vettä.

• Haluan merenneidoikdsi!!!

• Sama oon aina toivomut sitä

• okei en tiiä toimiiko mut luin tän yheltä sivustolta... Elikkäs syö eka jonkun kalan pyrstö ja juo sen päälle maitoa (jos et ole allerginen) sitte mee jonnekki pimeesee huoneesee sammuta valot ja sano: Oi merenneito armahda minua anna minulle pyrstösi pysy huoneessa vielä vähä aikaa ja olet valmis en siis oo varm tosta et toimiiks Ps aika vanha keskustelu........................

• Oikeesti uskotteko te tuohon?! Ite haluaisin uskoa, mut en vaan pysty. Enkä uskalla kokeilla muuttaa itseäni merenneidoks. Huomenna ois täysikuu..

• Tässä

Hoe itsellesi 100 päivän ajan "olen merenneito... olen merenneito... olen..." Kun 100 päivää on mennyt, mene meren rannalle ja kahlaa niin pitkälle, että vesi on rinnalle asti. Sitten tyhjennä kumiliimatuubi pakastepussiin jota voi buustata lakkabensiinillä. Laita se tiiviisti suun ympärille ja ala hyperventiloimaan. Ajattele samalla koko ajan "olen merenneito... olen merenneito... olen....". Ennemmin tai myöhemmin muutut merenneidoksi, eikä tarvitse enää koskaan nousta maalle... ellei sitten poliisi nouki ruumistasi ylös.

• Minäkin haluaisin mereneidoksi

• Ei onnistu. Pysyt vain apinana

• Hei kaikille. Olen merenneito. Minulla on turkoosi pyrstö ja taikavoimia. Me merenneidot emme näyttäydy maaihmisille, koska emme halua akvaarioon. Kaikissa ihmisissä piilee oma pieni merenneitonsa, mutta sen saa näkyville vain loitsun avulla. Uskokaa itseenne! :)

• Ja miksköhän sulla sitten on puhelin jos oot merenneito

• Jaa a minulla ja kaverillani on taipumusta kokeilla kaikkea mahollista sen jälkeen kun huomasimme että minä olen noita. Ystäväni kokeili varmaan 15 eri loitsua mut sit ku autoin sitä ni sen yks koru auttaa sitä muuttun merenneidoks:)

• Mistä saa symbolia loitsuun

• Ei herranjumala...
    Me eletään jo lukua 2018 ja silti jotkut vielä viestittelee täällä epätoivoisesti. Tiedättekös, KUKAAN EI VOI muuttua merenneidoksi, ei vaikka kuinka uskoo. Merenneidot ovat ihmisen mielikuvituksen tuotetta, niitä ei ole olemassa. Kannattaisi hankkia itselleen apua, jos on tuollaisia ajatuksia.. KUKAAN näistä tyypeistä jotka ovat viestitelleet olevansa merenneitoja, EIVÄT OLE sellaisia. Ettekö ymmärrä sarkasmia, suurin osa näistä viesteistä on trolleja.

• En tiedä nut haluun merenneidiksi joka voi muutua ihmiseksi

• sama

• Ketäää täällä 2019?

• No on:)

• Laitaa hunajaa pilluun, mene sitten peilin eteen, esitä luikertelevaa kalaa ja huuda samalla niin kovaa kun pystyt 3 kertaa: OLEN KALA! Ja viikon päästä olet merenneito

• ei onnaa

• jos tosiaan joku haluaa meren neidoksi niin täytyy pyydystää ahven ja asettaa se vginaan ja sen jälkeen täytyy pitää 35pv mittainen rukous jossa hoet vain sganagth ja muista pitää ahven vaginassasi kun 35pvn rukous on ohi sinun tulee mennä lääkäriin sillä ahven pillussas on pahasti mädäntynyt ja oheuttanut sinulle vakavia tulehduksia ja muita paiseita

• Mako mermaidissa on silleen niin sun pitää ostaa kuunsormus ja en muuta tiedä oon syntynyt merenneitona

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös