Elikkäs autoni 97 1.4 polo missä siellä konepellin alla ne tulpat sijaitsee en ole oikein autojen kanssa ollut tekemisissä ja nyt olisi korkea aika vaihtaa tulpat joten jos joku osaava antaisi ohjeita
stytystulppien vaihto
4
199
Vastaukset
- Eiolestytystulppia
Sinun autossasi ei ole "stytystulppia" laisinkaan ! Sensijaan Pooloissa on kylläkin sytytystulpat mutta sitähän sinä et edes kysynyt !
- uusipoloilija
No jos et ole oikein ollut autojen kanssa tekemisissä, mutta haluat itse korjailla, on varmaankin järkevintä hankkia mallikohtainen korjausopas. Siitähän on todennäköisesti hyötyä sitten myöhemmin jossain toisessa asiassa, kun autosi on jo nyt suomalaisautojen keski-ikää vanhempi.
Esimerkiksi tuollainen englanninkielinen on tehty: http://www.huuto.net/kohteet/vw-polo-1994-1999-korjausopas/359094364 Myös kirjastoista voi yrittää lainata. - asian.tuntija
Ne vaihdetaan pohjan kautta. Ensin pitää irrottaa pakoputki, sitten jo tulpat näkyvätkin selvästi. Ne ovat ne isot ja kiiltävät (7 kpl).
- Sijainti
Tulpat sijaitsevat moottorin yläosassa takapuolella. Pitää irroittaa ilmanpuhdistin ensin, tulpat ovat sen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1492852Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3652030- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351698Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321401Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782