Elikkäs autoni 97 1.4 polo missä siellä konepellin alla ne tulpat sijaitsee en ole oikein autojen kanssa ollut tekemisissä ja nyt olisi korkea aika vaihtaa tulpat joten jos joku osaava antaisi ohjeita
stytystulppien vaihto
4
197
Vastaukset
- Eiolestytystulppia
Sinun autossasi ei ole "stytystulppia" laisinkaan ! Sensijaan Pooloissa on kylläkin sytytystulpat mutta sitähän sinä et edes kysynyt !
- uusipoloilija
No jos et ole oikein ollut autojen kanssa tekemisissä, mutta haluat itse korjailla, on varmaankin järkevintä hankkia mallikohtainen korjausopas. Siitähän on todennäköisesti hyötyä sitten myöhemmin jossain toisessa asiassa, kun autosi on jo nyt suomalaisautojen keski-ikää vanhempi.
Esimerkiksi tuollainen englanninkielinen on tehty: http://www.huuto.net/kohteet/vw-polo-1994-1999-korjausopas/359094364 Myös kirjastoista voi yrittää lainata. - asian.tuntija
Ne vaihdetaan pohjan kautta. Ensin pitää irrottaa pakoputki, sitten jo tulpat näkyvätkin selvästi. Ne ovat ne isot ja kiiltävät (7 kpl).
- Sijainti
Tulpat sijaitsevat moottorin yläosassa takapuolella. Pitää irroittaa ilmanpuhdistin ensin, tulpat ovat sen alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214558Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103244Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403117IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462499Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas821230Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571103- 791089
- 561072
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3911065Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200956