Ei vain mene:(

Sattuuu

Mulla ei mene tamponi tonne sisälle siis ei vaan mene oon yrittäny monesti ja monesti (tiiän kyllä mihin se pitää laittaa ja miten ja onhan paketissa ohjeetkin) Jos työnnän pari cm sisälle nii mua rupee sattuu. Mä oon yrittäny laittaa sen eri asennossa ja suoraan työtää pikkuhiljaa ja vähä vinoon ei vaan mene siis mua sattuu voisko joku kertoo miks jos osais vaikka neuvoo jotenki? :(

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4568

      Ja olet siis kokeillut runsaimman kuukautisvuodon aikaan?

      • Sattuuu

        Joo olen


    • ponitam

      Kannattaa kokeilla pienintä mahdollista tampoonia jos se auttais. kannattaa myös koittaa rentouttaa alapään lihaksia tamppoonia asetettaessa.

    • tiedolla

      Tässä on kyse rentoutumisesta h-hetkellä - ja itsensä hyväksymisestä ja liioista estoista irti pääsemisestä. Tiedän sen kokemuksesta. Mulla oli aikoinaan tyttöystävä, jolla oli juurikin tuo ongelma. Ongelmasta päästiin, kun alettiin harjoittamaan seksuaalisia kanssakäymisiä aktiivisesti. Jo muutaman kerran jälkeen hän huomasi, että ahaa...näinhän se toimii! Ja tämä tarina tosi.

      • tiedolla

        Ai nii...en muistanu mainita, et jos sulla on jo poikakaveri, niin jolppi apuun nyt: Kumi seisovan jorman päälle ja muutamia työntöjä sisään - ulos. Sitten jorma ulos vaikka kuinka harmittais! Nyt on tyttö märkä ja liukas...eli varmasti menee tamponi sisään! Siivotontahan tuo toki on, mutta on sekin, jos joutuu pelkkiin kuukautisriepuihin turvautumaan! Jos taas poikaystävää - jolppia - ei ole, niin voihan sen kumin laittaa esim. jonkun niin mukavan muotoisen roll-on-dödön päälle ja liukastaa sillä. Kyllä se siitä liukastuu, kokeiltu on! Mut kumikauppaan pitää uskaltaa mennä :)


    • Scholler

      Osta liukuvoidetta ja tamponeja joissa on asetin. Ja kuten yllä eräs neuvoi niin sitä alapäätä kannattaa venyttää niin vähän saa sen joustavammaksi ja tilavammaksi - tamponi menee paremmin sisään. Ei tietenkään väkisin, parasta on jos on kiihottuneessa tilassa ja sitten venyttää niin se ei satu.

    • kokeilevaihteohtoja

      Jos sormi menee emättimeen, niin kyllä sinne menee tamponi.
      Sormella voi kokeilla, mihin suuntaan emätin on. Yleensä se on vähän takaviistoon.

      Kokeile eri asentoja
      1) pöntöllä istuen
      2) puoliseisovassa asennossa jalat vähän harallaan
      3)seisten jalat vähän harallaan
      4) toinen jalka vessanpöntön päällä
      5) sängyllä maaten jalat koukussa harallaan

      Sängyllä maatessa on helppo rentouttaa itsensä

    • gfhdfgjgd

      Kaikki uudet asiat vaativat harjoittelua! Jonkin ajan päästä et muistakaan, että koko asian kanssa on ollut ongelmia. Oman alakertansa hahmottaminen ei ole niin helppoa, kun pitää ajatella jotenkin ylösalaisin. Tutki rauhassa itseäsi. Ei kai sinun ole pakko oppia tamponin käyttöä juuri tämän kierron aikana? On parempi, että hallitset asian sitten, kun käytät tamponia nk. ihmisten ilmoilla (ota alkuun varuiksi siteitä mukaan).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe