kukaan...mihin käytät onko auttanut?
serrapeptaasia kokeillut
3
870
Vastaukset
- Osku33345
Mä olen käyttänyt tätä http://www.luontaisvoima.fi/serrapeptaasi vaikea sanoa oliko vaikutusta. Ehkä oli samalla kertaa liikaa muitakin uusia kokeiluja käytössä, niin jäi huomiotta. Kannattaa kokeilla, ei siitä ainakaan haittaa ollut ;)
- munkokemusta
Kokeilin fibromyalgiaan, mutta ei auttanut.
- Anonyymi
Olen nyt 2 kk käyttänyt 200000 iu vahvuista Serrapeptaasia polven-, sormien ja kaularangan nivelrikkoon.
Muutaman alkupäivän aikana polvessa kipu paheni mutta kaularangan rutina hävisi (kipua siinä ei ole koskaan ollutkaan). Sormissa ei tuntunut mitään muutosta.
Viikon käytön jälkeen polven leposärky hävisi mutta taivutuksessa kipu oli ennallaan, kaularangan rutinat pysyi pois.
1kk pystyin jo taivuttamaan polvea puolikyykyn verran. Kaularanka tuntuu terveeltä. Sormien turvotus on kokonaan pois (1 kpl perintö kultasormuksia pudotettu).
2kk KAIKKI nivelsäryt pois. Slaavikyykky sattuu ja ylösnousu onnistuu vain käsiä apuna käyttäen MUTTA aikaisemmin ei minkäänlainen polven taivuttelu ole onnistunut 14 vuoteen.
Portaiden nousu ja lasku onnistuu vuorotahtia. Poskiontelot on aamuisin auki. Korvien suhina on hävinnyt (johtunut varmaan joko poskionteloista tai kaularangasta).
Selässäni vuosia ollet rasvapatit alkoivat kutisemaan, haisemaan homejuustolle ja ne saatiin tyhjenettyä (näitähän ei Suomessa hoideta, kuin vasta sitten kun läpimitta on yli 8cm. Minulla tk lääkäri on niitä pyynnöstäni mitannut ja tyttäreni on niitä puristamalla tyhjentänyt, kun kutina on käynyt sietämättömäksi).
Pidän nyt taukoa Serrapeptaasista, kun sitä ei tällä hetkellä tahdo saada (EU kielsi myynnin).
Onneksi Britannia ei enää ole EU maa. Mutta jos tullia joutuu maksamaan, tilaan Jenkeistä.
Vielä sellainen huomio, että Serrapeptaasia valmistetaan kahdella tavalla: fermentoimalla (tehokkaampi ja kalliimpi) ja homeitiöiden avulla (halvempi tuottaa ja tehottomampi sekä homeallergikoille vaarallinen).
Eli minulla Serrapeptaasi toimii ja sen perusteella voin suositella ainakin em. vaivoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949