Täällä sivustolla on ollut paljon juttuja Barcelonan taskuvarkaista. On helppoa olla jälkiviisas, mutta tunnistamalla klassisen varkauden tuntomerkit rahapussiani ei olisi laukusta viety. Tässä tarinani, josta toivottavasti jollekin on hyötyä: http://www.rantapallo.fi/samppanjaamuovimukista/2015/06/30/klassinen-tapa-tulla-ryostetyksi/
Älä anna varkaalle mahdollisuutta
Annemaryja
1
138
Vastaukset
- Tämmöistä
En huomannut viikon reissulla kuin muutaman epäilyttävän näköisen hepun. Kukaan ei minua tai vaimoani yrittänyt ryöstää. Oltiin toki luettu riskeistä ja sen mukaan oltiinkin tarkkana. Joka tapauksessa niin metrossa, Ramblalla kuin muissakin paikoissa oltiin ainakin omasta mielestäni ihan turvassa. Ennen lähtöä luettiin mm. Ramblalla olevista peleistä, joissa turisteja huijataan. Nyt niitä ei näkynyt. En sitten tiedä onko kaupunkia onnistuttu tässä mielessä siistimään? Poliiseja tuntui Ramblalla ainakin päiväaikaan olevan siellä sun täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774