Lahden motaria ajoin.

himo-ohittajat-kaahaa

Nopeuteni oli minulle sopiva 96kmh, jolloin melukin oli kohtuullista. Mutta ei kelvannut minun nopeuteni muille, ohi piti päästä, kaikki paino ohi tukka putkella. Turhia ohituksia kaikki, kyllä ne olis perille ehtineet minun takanakain pysymällä. Seuraavaksi hommaan leikkuupuimurin leveällä terälaitteella, eipähän tarvi ohitella.

18

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himo-ohittajat-kaahaa

Anteeksi, meni väärälle palstalle. Piti mennä Skodapalstalle. Kyseessä Skoda Octavia 1,8 TSI.

• TojotMatelee

Ajattelinkin, että ei Toyotilla yli 80 km/h ajeta.

• OGNEW

No tietty jos ajat 100 aluella 96 niin ohi mennään, sinun olisi pitäny ajaa 110-120km/h muitten idiootti kuskejan tavoin niin ei olisi turhia ja vaarallisia ohituksia tullut.

• Ohi_vauhdilla

"...niin ei olisi turhia ja vaarallisia ohituksia tullut."
        Vaarallisia ja turhia ohituksia Lahden motarilla? Tietysti jos tojo hoippuu arvaamattomasti kahta kaistaa käyttäen kuin lähiössä majaileva tero karaoke-illan päätteeksi, onhan sen ohittaminen vaarallista.

• ne-paino-ohi

Siis rajoitus oli 120kmh, mutta voi siinä ajaa alle satastakin, kuten minä tein. Ihmettelen vain sitä ohitushinkua, bensaakin menee vähemmän.

• MINÄ_ensin

Ne ohittajat on niitä minä-minä-minä-ihmisiä, joiden pitää päästä joka paikkaan ennen muita, eli noita ihan tavallisia järki-ihmisiä.

• Anonyymi

Jos Yariksen mittarissa on 96 km/h, ei todellinen nopeus ole kuin luokkaa 85 km/h. Toki sekin vauhti tuntuu tuolla melkoiselta haipakalta.

• enskakotkonen

Mielestäni ajoit aivan liian lujaa! Kaikki yli 80 km/h on vaarallisen kovaa ja vaaransit oman ja kaikkien muiden turvallisuuden. Olisit hyvin ehtinyt perille turvallisellakin nopeudella. Ensi kerralla et sitten kaahaa noin.

• Eihyvä

Ihmettelen samaa. Joka päivä, kun ajan töihin Järvenpäästä Helsinkiin moottoritien ohituskaistaa koko matkan, niin oikealta pitää toisten mennä väkisin ohi?

• Anonyymi

Moottoritiellä kaikki ajavat tunnetusti ohi jos ajat laillista nopeutta.
      Vähintään 10 km/h ylinopeutta niin pysyy niin sanotusti liikennevirran mukana.

• Anonyymi

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä!

Mitäs luit?

• Anonyymi

Yöllä kerrot mielipiteitäsi 10 vuotta vanhaan ketjuun, ei taida olla ihan selvistäpäin tehtyä tarinaa?

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa käydä Saksan autobahnalla ajamassa vasemman puoleisinta kaistaa 96 km/h. Voin sanoo että paikalliset takuulla kiittää ja näyttää peukkua!

• Anonyymi

Kumpi on pahempi, kerrostalokyttä vai kotipoliisi?
      Sairaita molemmat, sehän on selvää.

• Anonyymi

Minä ajan lahden väylällä tasan 90:ä ja kuvaan autokamerallani kaikki ohittelijat. Yhtään nopeampaa ei kenenkään ikinä tarvitse ajaa kaikki satasen ja 120:n rajoitukset ovat ihan turhaa öykkäröintiä! Lähetän kaikki yli 90:ä kaahailevat iltasanomiin katsojavideoiksi rekisteri kilpiä sumentamatta. Siinä sitten näkyy koko kansalle kuinka säälimättä ja piittaamattomasti tuhoamme ilmastoa järjettömillä ajo nopeuksilla!

• Anonyymi

ihmiset on kusipäitä nykyisin kaahataan ja kiusataan minua ahdisti takapuskurissa musta xc60 volvo vaikka ajoin uudella c-hrllä 10 kmt yli rajoituksen kehä I ja minun edessä ajoi jonoletka samaa tahtia, sitten se kusipää ohitti oikealta mokoma öykkäri ei matka joutunut tippaakaan!

• Anonyymi

Molemmat saaneet sakkoja postissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8465
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3622
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2368
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2063
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    Aihe