Lahden motaria ajoin.

himo-ohittajat-kaahaa

Nopeuteni oli minulle sopiva 96kmh, jolloin melukin oli kohtuullista. Mutta ei kelvannut minun nopeuteni muille, ohi piti päästä, kaikki paino ohi tukka putkella. Turhia ohituksia kaikki, kyllä ne olis perille ehtineet minun takanakain pysymällä. Seuraavaksi hommaan leikkuupuimurin leveällä terälaitteella, eipähän tarvi ohitella.

16

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himo-ohittajat-kaahaa

Anteeksi, meni väärälle palstalle. Piti mennä Skodapalstalle. Kyseessä Skoda Octavia 1,8 TSI.

• TojotMatelee

Ajattelinkin, että ei Toyotilla yli 80 km/h ajeta.

• OGNEW

No tietty jos ajat 100 aluella 96 niin ohi mennään, sinun olisi pitäny ajaa 110-120km/h muitten idiootti kuskejan tavoin niin ei olisi turhia ja vaarallisia ohituksia tullut.

• Ohi_vauhdilla

"...niin ei olisi turhia ja vaarallisia ohituksia tullut."
        Vaarallisia ja turhia ohituksia Lahden motarilla? Tietysti jos tojo hoippuu arvaamattomasti kahta kaistaa käyttäen kuin lähiössä majaileva tero karaoke-illan päätteeksi, onhan sen ohittaminen vaarallista.

• ne-paino-ohi

Siis rajoitus oli 120kmh, mutta voi siinä ajaa alle satastakin, kuten minä tein. Ihmettelen vain sitä ohitushinkua, bensaakin menee vähemmän.

• MINÄ_ensin

Ne ohittajat on niitä minä-minä-minä-ihmisiä, joiden pitää päästä joka paikkaan ennen muita, eli noita ihan tavallisia järki-ihmisiä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos Yariksen mittarissa on 96 km/h, ei todellinen nopeus ole kuin luokkaa 85 km/h. Toki sekin vauhti tuntuu tuolla melkoiselta haipakalta.

• enskakotkonen

Mielestäni ajoit aivan liian lujaa! Kaikki yli 80 km/h on vaarallisen kovaa ja vaaransit oman ja kaikkien muiden turvallisuuden. Olisit hyvin ehtinyt perille turvallisellakin nopeudella. Ensi kerralla et sitten kaahaa noin.

• Eihyvä

Ihmettelen samaa. Joka päivä, kun ajan töihin Järvenpäästä Helsinkiin moottoritien ohituskaistaa koko matkan, niin oikealta pitää toisten mennä väkisin ohi?

• Anonyymi

Moottoritiellä kaikki ajavat tunnetusti ohi jos ajat laillista nopeutta.
      Vähintään 10 km/h ylinopeutta niin pysyy niin sanotusti liikennevirran mukana.

• Anonyymi

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä!

Mitäs luit?

• Anonyymi
        UUSI

Yöllä kerrot mielipiteitäsi 10 vuotta vanhaan ketjuun, ei taida olla ihan selvistäpäin tehtyä tarinaa?

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajan kannattaa käydä Saksan autobahnalla ajamassa vasemman puoleisinta kaistaa 96 km/h. Voin sanoo että paikalliset takuulla kiittää ja näyttää peukkua!

• Anonyymi
      UUSI

Kumpi on pahempi, kerrostalokyttä vai kotipoliisi?
      Sairaita molemmat, sehän on selvää.

• Anonyymi
      UUSI

Minä ajan lahden väylällä tasan 90:ä ja kuvaan autokamerallani kaikki ohittelijat. Yhtään nopeampaa ei kenenkään ikinä tarvitse ajaa kaikki satasen ja 120:n rajoitukset ovat ihan turhaa öykkäröintiä! Lähetän kaikki yli 90:ä kaahailevat iltasanomiin katsojavideoiksi rekisteri kilpiä sumentamatta. Siinä sitten näkyy koko kansalle kuinka säälimättä ja piittaamattomasti tuhoamme ilmastoa järjettömillä ajo nopeuksilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4537
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1334
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1042
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      940
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      862
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe