Lahden motaria ajoin.

himo-ohittajat-kaahaa

Nopeuteni oli minulle sopiva 96kmh, jolloin melukin oli kohtuullista. Mutta ei kelvannut minun nopeuteni muille, ohi piti päästä, kaikki paino ohi tukka putkella. Turhia ohituksia kaikki, kyllä ne olis perille ehtineet minun takanakain pysymällä. Seuraavaksi hommaan leikkuupuimurin leveällä terälaitteella, eipähän tarvi ohitella.

8

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • himo-ohittajat-kaahaa

      Anteeksi, meni väärälle palstalle. Piti mennä Skodapalstalle. Kyseessä Skoda Octavia 1,8 TSI.

      • TojotMatelee

        Ajattelinkin, että ei Toyotilla yli 80 km/h ajeta.


    • OGNEW

      No tietty jos ajat 100 aluella 96 niin ohi mennään, sinun olisi pitäny ajaa 110-120km/h muitten idiootti kuskejan tavoin niin ei olisi turhia ja vaarallisia ohituksia tullut.

      • Ohi_vauhdilla

        "...niin ei olisi turhia ja vaarallisia ohituksia tullut."
        Vaarallisia ja turhia ohituksia Lahden motarilla? Tietysti jos tojo hoippuu arvaamattomasti kahta kaistaa käyttäen kuin lähiössä majaileva tero karaoke-illan päätteeksi, onhan sen ohittaminen vaarallista.


    • ne-paino-ohi

      Siis rajoitus oli 120kmh, mutta voi siinä ajaa alle satastakin, kuten minä tein. Ihmettelen vain sitä ohitushinkua, bensaakin menee vähemmän.

      • MINÄ_ensin

        Ne ohittajat on niitä minä-minä-minä-ihmisiä, joiden pitää päästä joka paikkaan ennen muita, eli noita ihan tavallisia järki-ihmisiä.


    • enskakotkonen

      Mielestäni ajoit aivan liian lujaa! Kaikki yli 80 km/h on vaarallisen kovaa ja vaaransit oman ja kaikkien muiden turvallisuuden. Olisit hyvin ehtinyt perille turvallisellakin nopeudella. Ensi kerralla et sitten kaahaa noin.

    • Eihyvä

      Ihmettelen samaa. Joka päivä, kun ajan töihin Järvenpäästä Helsinkiin moottoritien ohituskaistaa koko matkan, niin oikealta pitää toisten mennä väkisin ohi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe