Sain jo toisen viestin no-reply osoitteesta että olet saanut opiskelupaikan. Muistuttaako se siitä jo saadusta vai olisinko noussut varalta ylempään kohteeseen?
Opintopolussa ei näy muutoksia varasijoissa, niin pitäisikö ensin ottaa vanha paikka ehdollisena vastaan? Vai auttaisko soitto yliopistoon?
Onko muut saanu uudet sähköpostin sen 3.7 jälkeen?
Sähköpostit opiskelupaikasta
Jormakone
4
78
Vastaukset
- Xyzöä
Ota paikka ehdolliseen vastaan. Menetät jo saadun paikan jos et ota paikkaa vastaan kahden viikon kuluessa.
- jamkkiamkki
mulle tuli myös se viesti uudestaan, eikä ole varasijoissa mitään tapahtunut.
- varalla
Mulla sama juttu, eli siis sain jo toisen sähköpostin opiskelupaikasta mutta opintopolussa ei ollut mtn tapahtunut :( Et oliko se sitten vaan muistutus siitä että minulla on siel jokin paikka jota en vielä ole hyväksynyt.
- 40pppppp
Lukekaa helvetti kerralla kunnolla niin ei tarvi miettiä mitään varasijaa.. En tajua teitä helvetin helvetti
t. 40p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191