Sain jo toisen viestin no-reply osoitteesta että olet saanut opiskelupaikan. Muistuttaako se siitä jo saadusta vai olisinko noussut varalta ylempään kohteeseen?
Opintopolussa ei näy muutoksia varasijoissa, niin pitäisikö ensin ottaa vanha paikka ehdollisena vastaan? Vai auttaisko soitto yliopistoon?
Onko muut saanu uudet sähköpostin sen 3.7 jälkeen?
Sähköpostit opiskelupaikasta
Jormakone
4
83
Vastaukset
- Xyzöä
Ota paikka ehdolliseen vastaan. Menetät jo saadun paikan jos et ota paikkaa vastaan kahden viikon kuluessa.
- jamkkiamkki
mulle tuli myös se viesti uudestaan, eikä ole varasijoissa mitään tapahtunut.
- varalla
Mulla sama juttu, eli siis sain jo toisen sähköpostin opiskelupaikasta mutta opintopolussa ei ollut mtn tapahtunut :( Et oliko se sitten vaan muistutus siitä että minulla on siel jokin paikka jota en vielä ole hyväksynyt.
- 40pppppp
Lukekaa helvetti kerralla kunnolla niin ei tarvi miettiä mitään varasijaa.. En tajua teitä helvetin helvetti
t. 40p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756