www.youtube.com/watch?v=6YcFtGGtInA
Tohon vielä Picatinny rail ja Mil Spec tukki, niin avot.
Jos joku kysyy että miksi, niin siksi että suomalaiset RK kiväärit on maailman laadukkaimpia AK kopioita, se yksinkertaisesti toimii säässä kuin säässä eikä taatusti jumitu vaikka olisit tetsannut viikon mudassa, vedessä ja lumessa. AK rakenne on niin yksinkertainen, ettei sitä saa epäkuntoon muuten kuin tahallaan rikkomalla.
Siis, 5.56 nato paukku yhdistettynä maailman laadukkaimpaan AK kopioon, modernisoituna?
Uskokaa pois jos PV tilaa tuollaisen edes konseptina, sille löytyisi maailmalta niin paljon kysyntää että Suomen talouden taantuma olisi muisto vain. Miksei näin voisi tehdä? Pitäiskö Niinistölle laittaa mailia?
Puolustusvoimien uusi rynkky
sotamarsalkka
3
97
Vastaukset
- traktori223
http://www.youtube.com/watch?v=rcxP-vfZrHk
Parempi video - ressut
Rynkyssä ei ole muuta vikaa kuin, että se ei ole modulaarinen ja siitä puuttuvat nykyaikaisten aseiden varustekiskot. PV on tutkinut rynkyn modifioitia nykyaikaiseksi ja todennut, ettei se kannata. Kaliberi ei ole rynkyn ainoa ongelma.
- Metsääpuilta
Naiivia. Lukekaa vaikka Hyytisen kirja: asesuunnittelua Suomessa = pienaseteollisuuden tarkoituksenmukainen alasajo. Niin, se oli silloin ja ei se alan tuotantoon suhtautuminen päättäjien taholta ole mihinkään muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984