Hei!
Ostin kirppikseltä Blueray JBC002V-160 imurin, eikä netin ihmeellisestä maailmasta löydy tietoakaan mitkä pölypussit ovat sopivia. Help!!
Blueray JBC002V-160 imuriin pölypussit???
7
3342
Vastaukset
- pussiton
itsekin tässä koittanu etsiä mitkä pussit olisivat sopivia kyseiseen imuriin, vaan ei ole ielä tärpännyt :(
- Kuvienperusteella
En ole myyjä, enkä mikään tuotevalmistaja, enkä myöskään omista vastaavaa pölynimuria. Mutta JBC 002 näyttäisi olevan koodi millä näyttäisi olevan myynnissä ulkomailla pölypusseja. Suomessa esim. Prisman kaupoissa myynnissä oleva Rainbow RB1750 saattaisi olla vastaavanlainen pölypussi pakkaus pelkkien netissä olevien kuvien perusteella. Varmaksi en pysty sanomaan joten vastuu yhteensopivuuden osalta jää 100% sinulle.
- Anonyymi
Paljonko mahdoit maksaa
- Anonyymi
Halpahallista löytyy
Mistä siellä - olen katsonut HalpaHallista mutta en löytänyt.
Olen etsinyt jo pitkään näitä JBC002V-160 pölypusseja tuloksetta. Joudun ostamaan uuden imurin tämän takia...
Joku Kreikkalainen sivusto myy samannäköistä pussia ja koodin alkuosa on sama, mutta en ymmärrä koodeista mitään. Tuskin kannattaa tilata Kreikasta pölypusseja...
https://www.eaparts.gr/models/modelitem?mid=16487
- Anonyymi
Meillä myös autotalli-imurina tuollainen BlueRay imuri. Olen etsinyt siihen pölypusseja, eilen löysin, sattui olemaan vielä Rustassa -30% alennuksella pölypussit. Eli rusta.com valikoimasta tyyppiä 1750 , siinä mallissa on just sopiva pölypussin liityntä suulake eli noin 85x85 kokoinen pahvijossa reikä keskellä.
- Anonyymi
Maksoin noista Rustan pölypusseista eilen Haaparannan liikkeessä 55.90kr , eli pikkasen vajaa 5€, Paketissa 4kpl pölypusseja + suodatinkangas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619444Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492970Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402736- 572591
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1972005- 981892
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241856Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501399Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231