Aina kun menen 9 kuukautisen kissani viereen se juoksee kyllä siis antaa silittää ei sähise ei edes murise mutta mitä sille pakoon juoksemiselle voisi tehdä antakaa vastauksia pliis
kissa juoksee minua karkuun
7
2687
Vastaukset
- olesenkaa
No jotenkinhan se ei nyt koe sitten oloaan mukavaksi siinä. Sinun pitää nyt hiukan panostaa suhteen luomiseen :)
Leikit sen kanssa ja vietät aikaa sen kanssa.
Ja huomaa milloin se kissa itse haluaa tulla huomatuksi. - Scatman2
Laskeudu samalle tasolle kissasi kanssa, niin käytös muuttuu.
Pentu pelkää isoa hahmoa ylhäällä.
Kissat eivät yleensä pidä alkoholin tuoksusta...
Paitsi tietysti kollini, joka on lähes ihastunut
whiskyn pikanttiin odoriin...- Anonyymi
No kissa tarvitsee jonkun ajan, ennen , kun sopeutuu, ainakin niin teki kissani Soolo.
Kun kissan ottaa, niin pitää hyväksyä se asia, että issa tarvitsee paljon rakkautta ja huomiota.
- arkamisulainen
älä jahtaa kissaasi, kutsu sit' ja houkuttele leikill' ja makupaloilla. katso frii- kanalvalta "lastenmaailma,KISSAKUISKAAJA on tosi hyviä vinkkejä. Ennenkaikkea anna kissasi olla rauhassa ja tehdä aloite kontaktin ottamiseen. Ei siis perässä juoksua ja käsiin hamuamista vaan vaikkpa langanpätkämn perässä vetämistä jotta kissa kiinnostuisi seuraamaan, tai sulkahuiskalla leikittelyä jonkun matkan päässä kissasta, niin että kissa joutuu tulemaan kohti voidakseen leikkiä. Vanha hyvä leikki on myös moton rapsuttelu altapäin, jolloin kissa näkee maton liikkuvan ja hyppää "hiiren" päälle. Ennenkaikkea, muista, ÄLÄ AHDISTELE KISSAASI. kissan on tultava sinun luo, ei sinun mennä kissan luo.
- Anonyymi
Mi jos o. Laiska kissa joka ei edes liiku mistään leikiatä. Ja juoksee aina sänkyynsä ku menee lähelle. Antaa kyllä silittää kun on sängyssä.
- Anonyymi
Oletko joskus kohdeljut kissaasi kaltoin, se kyllä muistaa.
Pidätkö eläimistä yleensä. - Anonyymi
minä olen 44vuotias mies ja kissoja on ollut jo 12vuotiaasta lähtien.
yhtäkään kissaa meilä ei ole ollut jotka mun lähelä olisivat juoksematta karkuun heti kun tilaisuuden saavat.
eivät ne minusta pidä ja olen hyväksynyt sen.
minusta on aina outoa kunjos näen kissan kehräävän ja nuolecvan jonkun ihmisen käsiä tai kasvoja tms.
en taida olla eläimien mieleen sitten. - Anonyymi
Kissa tuntee olonsa epämukavaksi yritä luoda teille hyvä suhde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839