Vaippa 13 vuotiaalla

Mulla on päivä ja yö kastelua joudun käyttää koulussaki vaippoi onks se teidän mielestä noloo
267492
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Mitäs noloo tossa on? Ei tän päivän vaipat mihkään näy. Puol Suomen kansaa käyttää vaippoja.

Etkö keksi mitään muuta noloa?

1Äänestä
  • ei puol suomee käytä vaippoja!!

Äänestä

Hyvä

Äänestä

Ei toi noloo oo itekki käytän vaippoi koulus ja kotona, yöl ja päiväl ja oon 16v.... Aamul heräsin ja oli kakat tullu ja sit lähinki vaihtamaan, iha normaalia mulle? 13vuotias vaippailia mitä vaippaa käytät ja vaihaks ite vaipan?

3Äänestä
  • Käytän dryniteä

Äänestä

söpöö se on vaan ;)

2Äänestä

Ei se ole noloa, koska kyseessä on sairaus tai vanhempasi ovat vain olleet laiskoja kun eivät ole opettaneet sinua normaaliin aikaan eli n. 2-vuotiaana potalle.

1Äänestä

Tiiän et vaipat ei oikee näy nykyää minnekkää mut silti vähä ujostuttaa mennä vaipat jalassa kouluun

1Äänestä
  • Ite oon menny vaipat päällä kouluun monta kertaa ja pelänny et joku huomaa, mut ei ainakaa kukaa vielä oo huomannu ja oon kyl käyttäny vaippoja jo 1,5 vuotta

2Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ite oon menny vaipat päällä kouluun monta kertaa ja pelänny et joku huomaa, mut ei ainakaa kukaa vielä oo huomannu ja oon kyl käyttäny vaippoja jo 1,5 vuotta

Onko sulla snapchat

Äänestä

ei se oo noloo!
oon 13 myös ja saatan olla koulussa koko päivän kakat vaipassa eikä kukaan huomaa.
Voi hitsi kakkasin just vaippaan!

1Äänestä

Onko Äitille vaikea kertoa että on yö kastelija
Minä en itse pysty kertomaan kun minua nolottaa ja olen 13 vuotias onko neuvoja???

1Äänestä

ei ole yhtään noloa! itse olen 14v ja käytän vaippoja öisin, koska kusen aina öisin housuun. muutama kaverini tietää asiasta ja aina kun pidämme yk, niin pidän silloinkin vaippoja ja vaihdan itse aamuisin. joskus myös pari kaveriani on myös pyytäneet että voisinko tuoda heillekin vaipat. käytän myös välillä päivisin koulussakin vaippoja, jos yöllä ei ole pissiä tullut vaippaan, koska pelkään että silloin se tulee päivällä. koulussa menen opettajan luokse jos on pissit tullut vaippaan ja opettaja antaa luvan käydä vaihtamassa vaipan.

1Äänestä

Mitäs sillon pitäs tehä jos on koulu päivä ja yöllä ei oo tullu kasteltuu sänkyy nii pitäskö sillo käyttää sinä päivänä vaippaa koulus

2Äänestä

Ei ole noloa. Käytän itsekkin vaippoja koulussa koska itelläkin kastelua päivällä ja yöllä

1Äänestä

Olen 10 vuotias poika ja itekin käytän koulussa vaippaa ja meidän koko luokka tietää siitä koska multa kerran vedettiin housut alas ihan leikillä ja mulla oli sillon vaipassa pissa niin menetin maineen mutta kaverit ymmärtää

1Äänestä

Voiko joku auttaa mua

Äänestä
  • No mitäs haluat tietää

Äänestä

Miten sulla sit tulee erektio

1Äänestä

Kuulostaa ihan söpöltä

Äänestä

Eioo noloo

Äänestä

Oon 14vuotias tyttö ja käytän vaippaa yöllä onko noloa käyttää

1Äänestä
  • Ei tietenkään oo noloo

1Äänestä

Oot siis vai 1v?

1Äänestä

Mä oon yhessä puistossa hei kerran lakannut housuun. Ja kaupassa oon laskenu 3v nä housut alas olin alasti.

1Äänestä

676767

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

13vuotias kirjoitti:

Mulla on päivä ja yö kastelua joudun käyttää koulussaki vaippoi onks se teidän mielestä noloo

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu