Vaippa 13 vuotiaalla

13vuotias

Mulla on päivä ja yö kastelua joudun käyttää koulussaki vaippoi onks se teidän mielestä noloo

18

4698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einiinmitäänväliä

      Mitäs noloo tossa on? Ei tän päivän vaipat mihkään näy. Puol Suomen kansaa käyttää vaippoja.

      Etkö keksi mitään muuta noloa?

      • Anonyymi

        ei puol suomee käytä vaippoja!!


    • 13vuotias

      Hyvä

    • vaipois16

      Ei toi noloo oo itekki käytän vaippoi koulus ja kotona, yöl ja päiväl ja oon 16v.... Aamul heräsin ja oli kakat tullu ja sit lähinki vaihtamaan, iha normaalia mulle? 13vuotias vaippailia mitä vaippaa käytät ja vaihaks ite vaipan?

      • Anonyymi

        Käytän dryniteä


    • söpöö se on vaan ;)

    • Anonyymi

      Ei se ole noloa, koska kyseessä on sairaus tai vanhempasi ovat vain olleet laiskoja kun eivät ole opettaneet sinua normaaliin aikaan eli n. 2-vuotiaana potalle.

    • Tiiän et vaipat ei oikee näy nykyää minnekkää mut silti vähä ujostuttaa mennä vaipat jalassa kouluun

      • Anonyymi

        Ite oon menny vaipat päällä kouluun monta kertaa ja pelänny et joku huomaa, mut ei ainakaa kukaa vielä oo huomannu ja oon kyl käyttäny vaippoja jo 1,5 vuotta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon menny vaipat päällä kouluun monta kertaa ja pelänny et joku huomaa, mut ei ainakaa kukaa vielä oo huomannu ja oon kyl käyttäny vaippoja jo 1,5 vuotta

        Onko sulla snapchat


    • Anonyymi

      ei se oo noloo!
      oon 13 myös ja saatan olla koulussa koko päivän kakat vaipassa eikä kukaan huomaa.
      Voi hitsi kakkasin just vaippaan!

    • Anonyymi

      Onko Äitille vaikea kertoa että on yö kastelija
      Minä en itse pysty kertomaan kun minua nolottaa ja olen 13 vuotias onko neuvoja???

    • Anonyymi

      ei ole yhtään noloa! itse olen 14v ja käytän vaippoja öisin, koska kusen aina öisin housuun. muutama kaverini tietää asiasta ja aina kun pidämme yk, niin pidän silloinkin vaippoja ja vaihdan itse aamuisin. joskus myös pari kaveriani on myös pyytäneet että voisinko tuoda heillekin vaipat. käytän myös välillä päivisin koulussakin vaippoja, jos yöllä ei ole pissiä tullut vaippaan, koska pelkään että silloin se tulee päivällä. koulussa menen opettajan luokse jos on pissit tullut vaippaan ja opettaja antaa luvan käydä vaihtamassa vaipan.

    • Anonyymi

      Mitäs sillon pitäs tehä jos on koulu päivä ja yöllä ei oo tullu kasteltuu sänkyy nii pitäskö sillo käyttää sinä päivänä vaippaa koulus

    • Ei ole noloa. Käytän itsekkin vaippoja koulussa koska itelläkin kastelua päivällä ja yöllä

    • Anonyymi

      Olen 10 vuotias poika ja itekin käytän koulussa vaippaa ja meidän koko luokka tietää siitä koska multa kerran vedettiin housut alas ihan leikillä ja mulla oli sillon vaipassa pissa niin menetin maineen mutta kaverit ymmärtää

    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa mua

      • Anonyymi

        No mitäs haluat tietää


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe