Vaippa 13 vuotiaalla

13vuotias

Mulla on päivä ja yö kastelua joudun käyttää koulussaki vaippoi onks se teidän mielestä noloo

26

7408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einiinmitäänväliä

      Mitäs noloo tossa on? Ei tän päivän vaipat mihkään näy. Puol Suomen kansaa käyttää vaippoja.

      Etkö keksi mitään muuta noloa?

      • Anonyymi

        ei puol suomee käytä vaippoja!!


    • 13vuotias

      Hyvä

    • vaipois16

      Ei toi noloo oo itekki käytän vaippoi koulus ja kotona, yöl ja päiväl ja oon 16v.... Aamul heräsin ja oli kakat tullu ja sit lähinki vaihtamaan, iha normaalia mulle? 13vuotias vaippailia mitä vaippaa käytät ja vaihaks ite vaipan?

      • Anonyymi

        Käytän dryniteä


    • söpöö se on vaan ;)

    • Anonyymi

      Ei se ole noloa, koska kyseessä on sairaus tai vanhempasi ovat vain olleet laiskoja kun eivät ole opettaneet sinua normaaliin aikaan eli n. 2-vuotiaana potalle.

    • Tiiän et vaipat ei oikee näy nykyää minnekkää mut silti vähä ujostuttaa mennä vaipat jalassa kouluun

      • Anonyymi

        Ite oon menny vaipat päällä kouluun monta kertaa ja pelänny et joku huomaa, mut ei ainakaa kukaa vielä oo huomannu ja oon kyl käyttäny vaippoja jo 1,5 vuotta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon menny vaipat päällä kouluun monta kertaa ja pelänny et joku huomaa, mut ei ainakaa kukaa vielä oo huomannu ja oon kyl käyttäny vaippoja jo 1,5 vuotta

        Onko sulla snapchat


    • Anonyymi

      ei se oo noloo!
      oon 13 myös ja saatan olla koulussa koko päivän kakat vaipassa eikä kukaan huomaa.
      Voi hitsi kakkasin just vaippaan!

    • Anonyymi

      Onko Äitille vaikea kertoa että on yö kastelija
      Minä en itse pysty kertomaan kun minua nolottaa ja olen 13 vuotias onko neuvoja???

    • Anonyymi

      ei ole yhtään noloa! itse olen 14v ja käytän vaippoja öisin, koska kusen aina öisin housuun. muutama kaverini tietää asiasta ja aina kun pidämme yk, niin pidän silloinkin vaippoja ja vaihdan itse aamuisin. joskus myös pari kaveriani on myös pyytäneet että voisinko tuoda heillekin vaipat. käytän myös välillä päivisin koulussakin vaippoja, jos yöllä ei ole pissiä tullut vaippaan, koska pelkään että silloin se tulee päivällä. koulussa menen opettajan luokse jos on pissit tullut vaippaan ja opettaja antaa luvan käydä vaihtamassa vaipan.

    • Anonyymi

      Mitäs sillon pitäs tehä jos on koulu päivä ja yöllä ei oo tullu kasteltuu sänkyy nii pitäskö sillo käyttää sinä päivänä vaippaa koulus

    • Ei ole noloa. Käytän itsekkin vaippoja koulussa koska itelläkin kastelua päivällä ja yöllä

    • Anonyymi

      Olen 10 vuotias poika ja itekin käytän koulussa vaippaa ja meidän koko luokka tietää siitä koska multa kerran vedettiin housut alas ihan leikillä ja mulla oli sillon vaipassa pissa niin menetin maineen mutta kaverit ymmärtää

    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa mua

      • Anonyymi

        No mitäs haluat tietää


    • Anonyymi

      Miten sulla sit tulee erektio

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan söpöltä

    • Anonyymi

      Eioo noloo

    • Anonyymi

      Oon 14vuotias tyttö ja käytän vaippaa yöllä onko noloa käyttää

      • Anonyymi

        Ei tietenkään oo noloo


    • Anonyymi

      Oot siis vai 1v?

    • Anonyymi

      Mä oon yhessä puistossa hei kerran lakannut housuun. Ja kaupassa oon laskenu 3v nä housut alas olin alasti.

    • Anonyymi00024

      676767

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe