Mua on vaivanut 4 vuotta koiranvarjolla tirkistelevä naapurin ÄMMÄ. Saako mun partsin alla räksytyttää koiraansa ja tirkistellä mua koiran kusetuksen varjolla. Mielestäni ei. Nyt meni pinna otin videolle ja menin pihalle kuvaamaan ämmä senkun vittuilee, oon ystävällisesti huomauttanut asiasta, että täällä on muitakin paikkoja ulkoiluttamiseen mutta kun ei uskota. https://youtu.be/qnetChXXtxk . Ohessa linkki. Vähän dokumenttia. En usko että muutkaan naapurustosta tykkäävät kun aina sama koira sama kellonaika ja sama ämmä ja räksytys kuuluu. Yleensä se on tunnin samassa paikassa. Ottakaa kantaa.
koiran äänekäs räksytys
2
<50
Vastaukset
- samaamieltä
Ja tässä samassa rapussa missä itse asun on yläkerrassa sellanen nyrkillä tapettava lattiamoppi joka räksyttää sen 8.tuntia kun omistajat on töissä ja aina kuuden maissa aamulla räksyttää käytävässä ulos mennessä ei osata komentaa kyllä mä oon sitä mieltä että koiran paikka ei ole kerrostalossa ja varsinkaan jos ei elukkaa opeteta tavoille annetaan kuseksia ja paskoo nurmikot ja tienvarret
- ketuttais
Lpasia ja lemmikkejä ei saisi tyhmille suoda,se on totuus.Sinuna ottaisin yhteyttä isännöitsijään ja ilmoitus häiriöstä,koska piha-alue kuuluu myös häiriöttömään tilaa.Naapurisi koirineen on typerä,ajatelematon ja tekee ihan kiusallaan .Se on häiritsemistä,itse soittaisin isännöitsijälle tai tekisin häiriö ilmoituksen isännöitsijä toimistoon.Akka ja rakki tekevät häirintää ,piha alue koskee myös sääntöjä asukkaille ja heidän vierailleen mikäli toiminta häiritsee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3415753- 765219
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473619
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky363091- 432259
- 492185