Tilatkaa hinausauto ja odottamaan autonne viereen!!!!
Kannattaa muistaa myös kumpparit ettei säämiskät mene pilalle pomppiessanne bajamajaan.
Sadekeli autot juuttuu Baskaksen pellolle
10
<50
Vastaukset
- mutainenpelto
Ja taltioikaa oman autonne hinaussessio ja laittakaa nettiin jakoon.
- näinonollut
Minua ei kyllä kelit haittaa. Volvo menee hyvin myös peltotöissä ;).
- Traktoriko
Volvo ei olekaan auto.
- LadyinVolvo
Traktoriko kirjoitti:
Volvo ei olekaan auto.
Ei niin. Se on paljon enemmän.
- volvonkyydissäollut
LadyinVolvo kirjoitti:
Ei niin. Se on paljon enemmän.
Minä en tiennytkään, että on olemassa enemmänkin huumorintajuisia naisia. Nimittäin pidin häntä ainutlaatuisena poikkeuksena.
- hhokk
Kuka näitä juttuja tänne kirjoittaa? Olin eilen Backaksessa ja autoja joka paikka täynnä, myös pellot. Läksin pois viimeisten joukossa. Yksikään sadoista autoista ei jäänyt kiinni mihinkään. Kilpailijatko tänne kirjoittavat? Backakasessa ei ole bajamajoja. Siellä on todella siistit vessat. Lämmitys ja lämminvesi! Kannattaa itse tulla paikalle. Upeat tanssit odottavat
- Ruustinnat
Älä valehtele
ainakin meidän auto oli jumissa pellolla.
Eikä enää tulla ikinä tuollaiseen savipeltoon.. - Saabinomistaja
Ruustinnat kirjoitti:
Älä valehtele
ainakin meidän auto oli jumissa pellolla.
Eikä enää tulla ikinä tuollaiseen savipeltoon..Sama ongelma. Auto savessa ja syvällä.
Ei houkuta. - nohuh
Saabinomistaja kirjoitti:
Sama ongelma. Auto savessa ja syvällä.
Ei houkuta.Siis kun saavuitte Saa pillua niin Ruustinnat jäi jumiin ja olitte syvällä ?!
- Tttttppppppuuuuu
Kannattaa kokeilla kuinka nopeasti saat hinausauton tanssi iltana paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944