Sitten päästään enemmän normaaliin rutiiniin mm. terveyspalvelujen osalta. On meillä vielä jännän mystinen elokuu jäljellä.
Jos säät vähänkin sallivat, elokuu voi olla se paras aika vuodesta.
Vielä vajaat neljäviikkoa Suomi lomalla
4
<50
Vastaukset
- jakolasku
Jos elokuussa tulee helteitä niin mielestäni helteet ei ole niin tukalia kun heinäkuussa.
Terveyspalvelut on karsittu kesäksi minimiin. Kunnantalo viettää kuukauden siestaansa. Kansalaiset on uudistumassa maaseudulla ja Keski-Uusimaa tyhjenee aina heinäkuussa. Saa kävellä rauhassa ja nauttia. Kuntopolulla ei astele kun koirani ja minä. Elämä aika mallillansa. - on.se.ansaittu
eläkeläisellä se on yhtä lomaa vaan työssäkäyvän kantilta katsottuna.
Eipä valittamista terveyspalvelujen saatavuudessa.
Kunnallinen hammaslääkäri. Viikko sitten, maanantai aamuna minulle soitettiin ja usutettiin hampuriin seuraavaksi aamuksi klo 8.
Jo aikaisemmin, hakiessani labrakoetulosteen sanoi respan mamma, että välittömästi lekurin juttusille. Ensimmäisestä ovenavauksesta sisälle.
Menin. Lekuri vilkaisi tulosteen ja sanoi, että seuraavana aamuna klo7 samaan huoneeseen näytille.
Menin klo6.50. Välitön passitus röntgeniin, kuvien tulkinta ja lähetteet keskussairaalaan.
Tuon jälkeen olen käynyt kahdesti verikokeessa, viimeinen oli eilen. Keskiviikkona on tietokonetomografia ja tämän hetken tiedon mukaan seuraava toimenpide 15.07.
En pysty moittimaan kesäkauden pitkistä jonoista.
Minulla oli eilen aika labraan klo 8,20. Mennessäni klo 8,05 oli aula täysin tyhjä ja hoitsu huuteli nimiä. Neljännen jälkeen tarjosin itseäni ja kävelin suoraan vauhdista sisään. Toinen hoitsu oli toimettomana asiakkaiden puutteen vuoksi. Tullessani ulos oli yksi mamma ilmestynyt odotustilaan mutta odotteli ilmeisesti lekurille.
Kaunis heinäkuinen aamu. Ihmiset eivät viitsi mennä varatuillakaan ajoilla tk:een.- jakolasku
Terveyspalveluissa entisen asuinkunnan ja nykyisen välillä on valtava. Täällä hommat hoituu silloin kun pitää. Lääkäriin ja hammaslääkäriin päästiin varsin pian muuton jälkeen. Yksityistä olen myös käyttänyt kaksi kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1372021
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1311696Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11526Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras881433- 321431
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1321254Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet571184- 251140
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031- 57942