Ei asuntoa. Työssä käyvä ja jonossa jatkuvasti. Miksi sitten veljeni, ei työssä, ollut ulkomailla työttömyysrahalla jne... saa asunnon yhdellä puhelinsoitolla? Nyt riepoo kyllä, miten tämä on edes mahdollista? Kaikille vuokraajille, paitsi yksityiselle en ole laittanut hakemuksia.
mikä ***** hyvinvointi valtio
sossupummilletilaa
1
186
Vastaukset
- Asuntotoimisto
Hei, jotain luulen olevan pielessä asunnon haulla. Ilmoitat olevasi töissä, vaikka luottotiedot olisivat menneet, ei sekään ole ylivoimainen este asunnon saanille.
Lomake pitää täyttää oikein ja kaikki pyydetyt liitteet pitää liittää mukaan.
Takuuvuokra asia pitää huomioida. Mistä haetkin asuntoa, kunnalta saa tiukan paikan tullen lomakkeen täytössä muissa asioissa apua. Asunnon haun voi laittaa kiireellisenä, jos on asunnoton ja yleensä nämä tapaukset kiilaavat jonon kärkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741