Kuka tietää??

tarvinapuapliis

Puhelin on Samsung ja Android..Nyt kun Suomi24 posti ei enää toimi muuta kuin Cromen kautta,niin pystyykö koko puhelimeen laittaa tuo Crome? Ei tarvitsisi erikseen mennä toiselle sivustolle,että pääsee postiin ja sitten halutessaan vaikka keskusteluihin. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin.Olen untuvikko näissä asioissa.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • tarvinapuapliis

        Sain silloin ohjeeksi asettaa toi imap,mutta vaikka sen laitoin,niin eipä toiminut.Ylläpito kyseli s-postilla mitä mulla näkyy postissa ja kerroin miten siellä on,mutta siihen loppui heidän apunsa.Ei kuulunut sen jälkeen enää mitään. :(


      • Ohjeessa hieman puutteellisesti kerrottu SSL-asetuksista.
        Kokeile laittaa tulevaan postiin:
        SSL/TLS (Accept all certificates)
        ja lähtevään:
        STARTTLS


      • tarvinapuapliis
        ullapullukka kirjoitti:

        Ohjeessa hieman puutteellisesti kerrottu SSL-asetuksista.
        Kokeile laittaa tulevaan postiin:
        SSL/TLS (Accept all certificates)
        ja lähtevään:
        STARTTLS

        Minulla on laitettu juuri nuo systeemit,mutta eipä vain toimi.Eipä se ylläpitokaan osannut neuvoa enempää tai tiennyt mikä vika tässä on.


    • vaihtamallaparanee

      Ala käyttämään Gmailia ja hylkää koko Suomi24 posti. Toimii HUOMATTAVASTI vakaammin ja paremmin!

      En ymmärrä miksi ihmset haluavat tapella tämän S24 postin kanssa..

      • vajakkien_hommaa

        Niinpä. Ovat kiduttaneet itseään jo yli puoli vuotta sillä satunnaisesti toimivalla paskapostilla, kun oikeaan sähköpostiin tekisi tilin 5 munuutissa. Kertoo paljon siitä, millaisia idiootteja tällä sivustolla pyörii sankoin joukoin...


      • Yksinkertaistamuttatotta
        vajakkien_hommaa kirjoitti:

        Niinpä. Ovat kiduttaneet itseään jo yli puoli vuotta sillä satunnaisesti toimivalla paskapostilla, kun oikeaan sähköpostiin tekisi tilin 5 munuutissa. Kertoo paljon siitä, millaisia idiootteja tällä sivustolla pyörii sankoin joukoin...

        Ja kun miettii että ratkaisu on hyvin yksinkertainen ja sen tarvitsee tehdä vain kerran..

        Vertailu: Kyllä minä vaihtaisin 1980 vuosikymmenen Ladan ilomielin 2000 luvun Mersuun jos sellainen tarjottaisiin ilmaiseksi.


      • tarvinapuapliis

        Tuota postia tulee käytettyä siksi,kun se on sopivasti tässä kaiken muun hupailun kanssa.S-posteja on kyllä muitakin.


    • höhhöhöhöh

      Pääsinkin chromen kautta tänne keskusteluihin,mutta eipä ole kiva,kun teksti on niin pientä ja jos isontaa,nii häipyy iso osa näkyvistä.:(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      132
      2091
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1558
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1166
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      972
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      933
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      918
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      848
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      798
    10. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      794
    Aihe