Puhelin on Samsung ja Android..Nyt kun Suomi24 posti ei enää toimi muuta kuin Cromen kautta,niin pystyykö koko puhelimeen laittaa tuo Crome? Ei tarvitsisi erikseen mennä toiselle sivustolle,että pääsee postiin ja sitten halutessaan vaikka keskusteluihin. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin.Olen untuvikko näissä asioissa.
Kuka tietää??
9
125
Vastaukset
Noilla ohjeilla minä laitoin samsungiin suomi24 postin. Ei tarvi miettiä chrome-asennusta:
http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset- tarvinapuapliis
Sain silloin ohjeeksi asettaa toi imap,mutta vaikka sen laitoin,niin eipä toiminut.Ylläpito kyseli s-postilla mitä mulla näkyy postissa ja kerroin miten siellä on,mutta siihen loppui heidän apunsa.Ei kuulunut sen jälkeen enää mitään. :(
Ohjeessa hieman puutteellisesti kerrottu SSL-asetuksista.
Kokeile laittaa tulevaan postiin:
SSL/TLS (Accept all certificates)
ja lähtevään:
STARTTLS- tarvinapuapliis
ullapullukka kirjoitti:
Ohjeessa hieman puutteellisesti kerrottu SSL-asetuksista.
Kokeile laittaa tulevaan postiin:
SSL/TLS (Accept all certificates)
ja lähtevään:
STARTTLSMinulla on laitettu juuri nuo systeemit,mutta eipä vain toimi.Eipä se ylläpitokaan osannut neuvoa enempää tai tiennyt mikä vika tässä on.
- vaihtamallaparanee
Ala käyttämään Gmailia ja hylkää koko Suomi24 posti. Toimii HUOMATTAVASTI vakaammin ja paremmin!
En ymmärrä miksi ihmset haluavat tapella tämän S24 postin kanssa..- vajakkien_hommaa
Niinpä. Ovat kiduttaneet itseään jo yli puoli vuotta sillä satunnaisesti toimivalla paskapostilla, kun oikeaan sähköpostiin tekisi tilin 5 munuutissa. Kertoo paljon siitä, millaisia idiootteja tällä sivustolla pyörii sankoin joukoin...
- Yksinkertaistamuttatotta
vajakkien_hommaa kirjoitti:
Niinpä. Ovat kiduttaneet itseään jo yli puoli vuotta sillä satunnaisesti toimivalla paskapostilla, kun oikeaan sähköpostiin tekisi tilin 5 munuutissa. Kertoo paljon siitä, millaisia idiootteja tällä sivustolla pyörii sankoin joukoin...
Ja kun miettii että ratkaisu on hyvin yksinkertainen ja sen tarvitsee tehdä vain kerran..
Vertailu: Kyllä minä vaihtaisin 1980 vuosikymmenen Ladan ilomielin 2000 luvun Mersuun jos sellainen tarjottaisiin ilmaiseksi. - tarvinapuapliis
Tuota postia tulee käytettyä siksi,kun se on sopivasti tässä kaiken muun hupailun kanssa.S-posteja on kyllä muitakin.
- höhhöhöhöh
Pääsinkin chromen kautta tänne keskusteluihin,mutta eipä ole kiva,kun teksti on niin pientä ja jos isontaa,nii häipyy iso osa näkyvistä.:(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392070
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 66626
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477