Mistä saa parhaat nännilävistykset Kajaanissa?
LÄVISTYKSET
11
761
Vastaukset
- Vesa_Kaikkonen
mulla on mulkun päässä lävistys
- anatomiaa
Mulkku on eri asia kuin nänni!
- heteroman
Imevä lapsi ei tykkää lävistyksistä.Enkä minäkään.
- pinna
Elisa Huotarinen Body art and decor. liike.
- luotikujalle
Mene kyselemään lauantaina aamu-yöstä luotikujalle niin saat "lävistyksiä" muuallekkin kuin nänneihin.
- häpeää
On tämä sivusto, onko mihinkään kysymykseen järkevää vastausta. vai onko kajaanilaiset suurimmaksi osaiksi vajaita. jos kysyy "Mistä saa parhaat nännilävistykset Kajaanissa?" Niin ketä oikeasti kiinnostaa vaustauksena "mulla on mulkun päässä lävistys"???
Tähänkin ketjuun yksi järkevä vastaus. Nooh jokainen tietty tyylillään mutta jos sinulla ei oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa tai kysymykseen liittyyvää niin voisi kaiketi oikeasti olla hiljaa??
Tiedän jo etukäteen että kaikki Bitti päät ja muut kukkahattu tädit. lämpiää siellä näyttöjen takana ja meinaa tukehtua mehuun mutta menkää välistä itteensä.
Kiitos ja anteeksi. :)- häpeää
jäi taas valitettavasti mainitsematta olen gay-homo
- töttörööööpöpi
Noin typerään kysymykseen ei kannata kunnon vastausta edes antaa. Ota ite selvää typeryyksistäsi!!
- Keihomo
Mulla reikä peeceessä?!:))))
- mollamollamolla
Pärnäsen Korjaamolla
- jfkslvn
Minä suosittelisin Hyvärisen Jaanaa! Todella mukava ja ammattitaitoinen lävistäjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657