pt ja napit

wilsooffi

käypi pt:lle jaskat ja ekit

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doctorÖkter

      Yleensä kaikille käy jonain päivänä.

    • Peter__T

      Ihaninta tässä onkin ajatella että kuolema korjaa kaiken minkä elämä särkee. Ja maksaa univelat.

      Ajattelen joskus sitäkin, että vieläköhän näkisin sellaisen keskustelusäikeen Suomi24:ssä, jossa en ole jollakin tavoin näiden syrjäytyneiden pikku nillittäjien xxxxxx:n kohteena. Tuskin sellaista eteen tulee. Sen verran syvän trauman olen kai poloisille aiheuttanut että (viittaan avauslauseeseen).

      Sairaslomaa on vasemmasta takajalasta vielä 3 viikkoa. Siihen mennessä pitäisi lentää myös IFR-tarkastuslento, että pääsen sitten viipymättä hyödyntämään... no tiedätte kyllä.

      Lentäminen on oikeastaan oikeinkin mukavaa. Kumma, kuinka 35 lentovuoden jälkeenkin taivaalle tekee mieli aina uudelleen.

      • lääkkeetlääkkeet

        sakkaa pahasta, pohjasakkaa :)))) :)))))


      • Make_A

        Näkeehän sitä jos ei sokeaksi tule. Oikeassa olet että lentäminen on mukavaa ja kokemuksen kartuessa oppii silti aina jotain uutta. Oma kokemus vielä vaatimattomat 31 vuotta "linjaa".

        Mutta aloitetaanpa vaikka ihan perusasioista. Oletetaan että lennetään vaikkapa reitillä Jyväskylä-Sundsvall. Tuuli on 180 astetta 20 solmua. Mitä voit tästä päätellä millainen sää Sundsvallissa on Jyväskylään verrattuna. Perustelehan myös hieman vastaustasi.


      • Tämänäitä

        Selman juttuja...jos sorrut oikealle niin huonot vastassa.


      • Peter__T

        Jo politiikastakin tiedämme että jos vasemmalta tuulee, ei edessä ole mitään hyvää.

        Mutta miksi meidän pitäisi aloittaa jotakin. Lopettaisin mieluummin. Täällä. Tämän.


      • Peter__T
        Make_A kirjoitti:

        Näkeehän sitä jos ei sokeaksi tule. Oikeassa olet että lentäminen on mukavaa ja kokemuksen kartuessa oppii silti aina jotain uutta. Oma kokemus vielä vaatimattomat 31 vuotta "linjaa".

        Mutta aloitetaanpa vaikka ihan perusasioista. Oletetaan että lennetään vaikkapa reitillä Jyväskylä-Sundsvall. Tuuli on 180 astetta 20 solmua. Mitä voit tästä päätellä millainen sää Sundsvallissa on Jyväskylään verrattuna. Perustelehan myös hieman vastaustasi.

        Jaa että "aloitetaanpa". Minkä ihmeen takia minun pitäisi aloittaa jotakin? Kuka se sinäkin olet?

        Toki me tietänemme politiikan nyrkkisäännön. Jos vasemmalta tuulee, ei edessä ole mitään hyvää.


      • deltaoscar
        Peter__T kirjoitti:

        Jo politiikastakin tiedämme että jos vasemmalta tuulee, ei edessä ole mitään hyvää.

        Mutta miksi meidän pitäisi aloittaa jotakin. Lopettaisin mieluummin. Täällä. Tämän.

        Siipilasku. Pärjäile.


      • julietsulu

      • hyvä_nyrkkisääntö
        Peter__T kirjoitti:

        Jaa että "aloitetaanpa". Minkä ihmeen takia minun pitäisi aloittaa jotakin? Kuka se sinäkin olet?

        Toki me tietänemme politiikan nyrkkisäännön. Jos vasemmalta tuulee, ei edessä ole mitään hyvää.

        Taidat Peter nyt haukkua vääriä puita taas. Ei tuo sinun omienkaan keskustelujen aloitus tai muiden keskusteluihin puuttuminen mene nykyisin kovinkaan putkeen.

        http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,111725.0.html

        Tuohon antamaasi kysymykseen vastaukseksi voisi tarjota vaikka vilkaisua peiliin ja hetken pohtimisella "miksi hommat kusee jatkuvasti kintuille". Joskus omien(kin) asenteiden muuttamisella saa ihmeitä aikaan. Varsinkaan vielä jos ei aloita aina muiden kokemuksen väheksymisellä ja oman uransa pituuden retostelulla.


      • Peter__T
        hyvä_nyrkkisääntö kirjoitti:

        Taidat Peter nyt haukkua vääriä puita taas. Ei tuo sinun omienkaan keskustelujen aloitus tai muiden keskusteluihin puuttuminen mene nykyisin kovinkaan putkeen.

        http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,111725.0.html

        Tuohon antamaasi kysymykseen vastaukseksi voisi tarjota vaikka vilkaisua peiliin ja hetken pohtimisella "miksi hommat kusee jatkuvasti kintuille". Joskus omien(kin) asenteiden muuttamisella saa ihmeitä aikaan. Varsinkaan vielä jos ei aloita aina muiden kokemuksen väheksymisellä ja oman uransa pituuden retostelulla.

        Hei pelkurinimimerkki,

        Sinun ja minun some-kirjoittamisessamme on yksi perustavaa laatua oleva ero. Minä kirjoitan omalla nimelläni. Sinä piiloudut. Minä otan vastuun kirjoituksistani. Sinä pakenet vastuuta. Minä puolustan kantaani omalla nimelläni. Sinä et uskalla seistä väitteittesi takana.

        Luetun ymmärtämisessäkin taitaa olla sinulla haastetta. Luetutin viimeaikaiset kritisoimasi kirjoitukset joukolla ystäviäni eikä heistä kukaan kertomansa mukaan ymmärtänyt, että kehuessani ilmailua olisin ensisijaisesti kehunut omaa 35 (oikeastaan 36) vuoden lentäjäuraani. Vaan sit ilmailua.

        Viel'ä vähemmän väheksyin kenenkään kokemusta tuossa vesikonejutussa. Mutta taitaa olla aivan sama mitä tänne kirjoitan. Niin kauan kuin sinulla on alemmuudentunteesi, tulkinnet kirjoitukseni kuin piru raamattua.


      • Peter__T
        hyvä_nyrkkisääntö kirjoitti:

        Taidat Peter nyt haukkua vääriä puita taas. Ei tuo sinun omienkaan keskustelujen aloitus tai muiden keskusteluihin puuttuminen mene nykyisin kovinkaan putkeen.

        http://www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,111725.0.html

        Tuohon antamaasi kysymykseen vastaukseksi voisi tarjota vaikka vilkaisua peiliin ja hetken pohtimisella "miksi hommat kusee jatkuvasti kintuille". Joskus omien(kin) asenteiden muuttamisella saa ihmeitä aikaan. Varsinkaan vielä jos ei aloita aina muiden kokemuksen väheksymisellä ja oman uransa pituuden retostelulla.

        Hei pelkurinimimerkki,

        Sinun ja minun some-kirjoittamisessamme on yksi perustavaa laatua oleva ero. Minä kirjoitan omalla nimelläni. Sinä piiloudut. Minä otan vastuun kirjoituksistani. Sinä pakenet vastuuta. Minä puolustan kantaani omalla nimelläni. Sinä et uskalla seistä väitteittesi takana.

        Luetun ymmärtämisessäkin taitaa olla sinulla haastetta. Luetutin viimeaikaiset kritisoimasi kirjoitukset joukolla ystäviäni eikä heistä kukaan kertomansa mukaan ymmärtänyt, että kehuessani ilmailua olisin ensisijaisesti kehunut omaa 35 (oikeastaan 36) vuoden lentäjäuraani. Vaan sit ilmailua.

        Vielä vähemmän väheksyin kenenkään kokemusta tuossa vesikonejutussa. Mutta taitaa olla aivan sama mitä tänne kirjoitan. Niin kauan kuin sinulla on alemmuudentunteesi, tulkinnet kirjoitukseni kuin piru raamattua.


      • hyvä_nyrkkisääntö

        Parahin nimimerkki Peter__T,

        Mikä sai sinut nyt noin tuohtumaan? Esitin vain muutaman toteamuksen en mitään väitteitä joiden takana minun pitäisi seistä tai edes ottaa minkäänlaista vastuuta. En myöskään ole missään kohtaa väittänyt että sinä olisit ensisijaisesti kehunut 36 vuoden lentäjäuraasi. Tämän varmaan voi jokainen täällä todeta ilman ystäviensä apuakin.

        Toivottavasti et pety kun en tunne minkäänlaista alemmuutta siitä että minulla ei ole 36 vuoden lentäjänuraa eikä tuhansia lentotunteja IFR-säännöillä IMC-olosuhteissa. Tuon kokemuksen puute ei myöskään estä minua kirjoittelemasta täällä. Eikä sillä myöskään erotella miehiä pojista (tai tytöistä) vaikka sinä ehkä niin luulet.


    • ruuna

      onhan se aika TYTTÖ, tuo pt

      • Peter__T

        Mukava huomata että sinäkin luet FF:lta minun kirjoituksiani. Et siis pysty olemaan lukematta.


      • MeTytöt

      • Tylleröt

        Tarkoitit varmaan aika Akka!


    • Kuusessa

      Mites sille Jaskalle kävi, liikaa viinaako?

    • Purjelentotyttö

      Pumppu petti. Pää meni jo vuosia sitten.

      • VainLennokeita

        Justiinsa joo, vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.


    • varmatieto

      Onpa kuulemma Jyväskylässä vaihdettu tilitoimistoakin maksamattomien laskujen vuoksi.

      • AlexanderS

        Jaaha, taitaa olla rahat tiukalla?


      • Peter__T

        Tarvitsetteko lainaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe