Vaihto isosta kaksiosta isoon kolmioon / neliöön

Krisu8888

kyseessä keskinäinen vaihto! Helsingin kaupungin asunnot HEKA

ASUNTOMME / MUUTA:

Kiinteistö:

Pasuunatie 9 (Heka-Kannelmäki Oy)
Koko: 62m²
Vuokra: 708€/kk
Huoneita: 2
Kerros: 4
Keittiön tyyppi: Avokeittiö
Asunnon ominaisuudet: Parveke

Kiinteistön ominaisuudet:

Esteetön sisäänkäynti
Hissi
Kerhohuone
Lasten leikkipaikka pihalla
Mattopesula/matonpesukone
Talopesula
Talosauna

Olemme valmis muutto hommiin vaikka heti. Asunto siisti. Avokeittiö ja vieressä tilaa isolle ruokapöydälle, meillä nyt kuuden hengen pöytä mutta on ollut 8h pöytä myös joskus, tilaa on. On paikka/liitin asitanpesukoneelle ja kylppärissä pesukoneelle, kylppäri tilaava. Neljäs kerros, olohuoneen/ruokailutilan ikkunat sisäpihalle. Valoisa asunto isojen ikkunoiden ansiosta. Keittiön ja olohuneen välissä hieno ikkuna seinämä josta näkee olkkariin esim. kokatessaan. Todella iso olohuone. Parveke löytyy myös ( ei lasitettu ), parvekkeelle mennään makuuhuoneen kautta. Kun muutimme reilu vuosi sitten, tuotiin uusi hella/uuni ja iso jääkaappi/pakastin. Kaappitilaa eteisessä, olkkarissa ja makkarissa. Takapihalla tilaava leikkipiha lapsille (kiikut,hiekkalaatikot ym.) Vieressä mätäjoki ja mahtavat ulkoilu/lenkkeily polut.

Lapsemme on jo neljä joten oma huone hänelle olisi jo tarpeen. Jos tässä olisi yksi huone lisää, emme muutais koskaan pois. Kerrostalo rakennettu vuonna 2000 ja on erittäin iso. Tästä kannelmäen asemalle 3 minuuttia kävellen. Aseman vierestä löytyy mm. r-kioski, alepa, k-market, kanneltalo, kirjasto, kahdet kuntosalit, pizzeriat, baarit, ravintolat ja paljon muuta.

Ovessa turvalukko joka on meidän omaamme ja se otetaan mukaan, ellei itselläsi on sellainen myös. Ovessa silmäreikä turvaketju. Talossa myös saunaa varattavissa, pyykkihuoneet ym. Varasto alakerrasta löytyy myös mutta sitä emme itse ole kertakaan käyttäneet tai edes käyneet katsomassa. Löytyy myös pyörävarasto ja erikseen ulkopaikat pyörille ( katoksen alle ) ja käytävässä on erillinen huone lastenvaunuille.

Auton tolpallinen parkkipaikka 10€/kk, paikka on juuri sopivasti junasillan alla joten auto on auringolta, lumelta ja sateelta täysin suojassa. Jos ei halua maksaa / tarvii kyseistä tolppaa, vain 20 metrin päästä alkaa 24 tunnin parkipaikkoja ja niitä paikkoja on peräti 100kpl. Miten kukin tykkää.

Tässä mitä tuli mieleen, voi kysyä lisää ja tulla asuntoa katsomaan.

VAIHTOASUNNON TOIVEET:

Kaupunginosat:

Munkkivuori
Munkkiniemi
Pitäjänmäki
Konala
Pasila
Haaga
Kannelmäki
Lassila
Lassinlaakso
Malminkartano

Koko - vähintään: 70m²
Koko - korkeintaan: 100m²
Vuokra - vähintään: 1€/kk
Vuokra - korkeintaan: 870€/kk
Huoneita - vähintään: 3
Huoneita - korkeintaan: 4

Keittiön tyyppi:

Keittiö
Keittokomero
Avokeittiö

Muut toiveet:

PARVEKE PAKOLLINEN

Asunnon ominaisuudet:

Lasitetut parvekkeet
Parveke

Kiinteistön ominaisuudet:

Esteetön sisäänkäynti
Hissi (ei pakollinen)
Lasten leikkipaikka pihalla

YHT:OTOT S.POSTILLA [email protected]

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        119
        1692
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1508
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        37
        973
      4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        889
      5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        38
        851
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        806
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        43
        758
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        750
      9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        748
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        730
      Aihe