Minulla on n.10 -vuotias terrieri ja hän on alkanut kuljettamaan ja imettämään pentuaan. Mitä pitäisi tehdä?
Koira luulee leluansa pennukseen
5
217
Vastaukset
- ilove1
Se on siis lelupossu.
- Kissi
Kuulostaa valetiineydeltä. Jos sama nyt jatkuu, niin voi olla parempi käydä lekurissa märkäkohdun varalta. Se kun on aika tyypillistä valetiineyden kanssa varsinkin vanhemmilla nartuilla.
Huomaa kuitenkin, ettei koirasi varsinaisesti luule lelua pennukseen. :) Valetiineyteen liittyvä hoivavietti vain pakottaa lellimään edes jotain - vaikka sitten lelua.- ilove1
Kiitos vastauksesta!:)
- lelupois
Ota lelu pois, se stressaa vain koiraa lisää, ja valeraskaus pitenee.
Leikitä koiraa muilla leluilla, mutta älä jätä leluja sille.Älä leikitä silloin kun huomaat että koira alkaa hoivata lelua. - Omistajana
Valeraskauteen auttaa 100 prosenttisesti nartun leikkaus. Sitä ennen meillä saatiin helpotusta eläinlääkäriltä saaduista hormoneista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393