On todella hienoa suden paalamisesta nuuskion

raaseborilainen

tuntumaan.
Sudet pystyivät lisääntymään. On vain rauhassa odotettava niiden selviytyvän talven yli. Ruokaa on peuroja jne... . Luonnonsuojeluliiton jäsenenä olen tosi ylpeä tästä saavutuksesta.
Me näytämme nuille pohjoisen laumojen vastustajien - marijoille, että sudet kuuluvat luontoomme ja voimme elää rinnan niiden kanssa.

9

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvellapaukkuu

Kyseiselle pentueelle on luvattu jo hoitolupia, eli tullaan hieman harventamaan hoitoluvalla pentuetta. On tosi tärkeää pitää nuo ihmisarkoina, ja hoitolupa on se tapa.

• Ei tarvi montaa vuotta ootella että tuolla pistelevät jonki lenkkeilijän poskeensa, tuolla ihmisarkuus nimittäin katoaa nopeasti.

• lyijyäsaavat

Tämä lauma tullaan pitämään jatkuvalla harventamisella ihmisarkana, muuten alkaa tulla vaikeuksia liian lähellä pääkaupunkiseutua.

• uskovatlyijyä

Oli kyllä hyvä linjaus tämä nykyinen kokeilu susiluvista.

• åminne

On hieno homma tämä, asun tällä seudulla ja tilaa sekä ruokaa susille on runsaasti, liipaisinhullut eivät täällä tule juhlimaan.

• Älä yllytä hullua :D

• Eikovinhienoa
      • Onnistuukohantuo

Människor angripna av varg
        En man angreps av en ... störst risk att bli angripna av varg är .

• sussiunakkoon

Susi kuuluu Suomen luontoon. Ihminen on vain käymässä siellä.
      Susi ei käy ihmisen kimppuun koska on sille vieras saaliseläin.

En pidä sutta vaarallisena ihmiselle missään vaiheessa.

Koirat voi sudelta suojata pihapiirissä kunnon tarhalla.

Ainoa ongelma onkin metsästys.
      Sudet käyvät metsästävän koiran kimppuun koska kokevat sen uhkana reviirilleen.
      Tähän en osaa kertoa mitään vastausta.

Paitsi lopettaa metsästys,mutta sehän ei ole mahdollista.

Mitä tämän ongelman eteen voisi tehdä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1997
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      860
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe