Matkustaminen on Budapestissa ilmaista yli 65-vuotiaille julkisissa kulkuvälineissä. En ole mistään löytänyt tietoa henkilöllisyyden toteamistavasta.
Onko kellään tietoa pitääkö henkilöllisyys osoittaa passilla vai käykö jokin muu henkilötodistus? Riittääkö valokopio passin henkilötietosivusta?
Lähtö elokuussa kymmeneksi päiväksi.
65+ matkustaja julkisissa kulkuneuvoissa!
7
100
Vastaukset
- TommuR
Passi tai henkilökortti on hyvä todistus
TIEDÄN ,KUN OLEN KÄYNYT FORMULOISSAKIN - no_on
Henkilökortti on EU aikaa. Passi on jäänne hevosvetoisista matkoista.
- HevosellaPääsee
Yritäpäs matkustaa henkilökortillas Schengen-alueen ulkopuolelle. Mitäs mieltä olet, onnistuuko?
- tervetuloa_Budaan
Ajokorttikin kelpaa.
- Korttikauppias
tervetuloa_Budaan kirjoitti:
Ajokorttikin kelpaa.
Autolla ajamiseen...
- TommysR
Mistä tiedät. Olen käynyt formuloissakin
- erkk2
Palasimme juuri Budapestista. Ratikalla, johdinautolla ja bussilla voi mennä sisään mistä ovesta haluaa, todistetta iästä ei kysytty. Tarkastaja voi tietysti sattua paikalle. Siis passi mukana. Metron liukuportaiden päässä lipuntarkastajat. Heille vilautimme passeja, iloisesti viittoivat menemään eteenpäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2735122- 534221
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933609- 502719
- 201909
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1111725
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981501- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461073