Moikka mä siis oon ettimässä jotain suomalaista (Käy tietenkin enkku ym.) rp servua ja kun tuolta netin ihmeellisestä maailmasta niitä ei löytynyt niin päätin tulla täältä kysymään. Kaikki ketkä niitä tietää kommentoi tonne alas nii mä rupeen koittamaan :D (mieluiten keskiaika tai tuommoinen ois aika jees!)
Minecraft roolipeli servuja?
18
2616
Vastaukset
- kisumisuni
en tiiä kuinka kauan tosta on mut oon yhel serveril (suomalainen) sen IP on maailmanloppu.fi oot aluksi jossai vesi purnukassa ja sun pitää päästä maan pinnalle
- Finrouf
Jos minecraft servereitä etsit niin mc.tyrma.fi, ja juu tuo maailmanloppu vielä toiminnassa. Tuleva(ei vielä valmis) sardinia.net9.fi. Molemmat fantasiaroolipeliservuja, keskiajalle sijoittuvia.
- HegeGaming
Ite löysin vain Maailmanloppu.fi ja mc.tyrma.fi..
- donas2
mc.tyrma.fi on hyvä
- donas2
mc.hurmos.org on auki ja hyvä roolipeli serveri :) sun ei tartee saavuttaa kansalaisuutta tai astaavaa
- Aurinkomaaaa
Joo toi aurinkomaa/maailmanloppu on kyl mun lempi servu ja vast pelannu pari päivää et tuu sinne se sijoittuu just keskiaikaan ip:maailmanloppu.fi
- Anonyymi
Ei sijotu Aurinkomaa keskiaikaan
- roperepo
Suomalais-serverit joissa on Creative - niitten pelaajat tekevät ropeja. Kuten vaikkapa parinacraft.net
- Anonyymi
Suosittelisin kaikille pelatavaksi gahvilassa olevaa Peodraalin ihmettä. Peodraalin ihme on rento roolipeli servu. Servulla on hiearkiana monarkki joten voit ylentyä valtakunnassa miten vain tahdot! Serverin löydät ip: pi.gahvila.net ja versio on 1.16.3 servulla on myöskin omat wiki sivut joita suosittelen lukemaan tutustumalla servuun. Servu ei todellakaan ole suositeltu vasta aloittelijoille suosittelen ensin pelaamaan muilla roolipeli servuilla, että osaat roolipelata hyvin.
- Anonyymi
en oo ihan varma mut muistaakseni sen ip on www.wynncraft.com
- Anonyymi
No isoimmat suomalaiset rp serverit ovat Hurmos Valtakunta Kuningaskunta ja Aurinkomaa
Kuningaskunta ei tällähetkellä ole pelattavissa mutta Aurinkomaa on Hurmos on huoltokatkolla ja Valtakunta foorumilla mitää tehdä sisäänpääsyhakemus
Paras englanninkielinen mmrp on Wyncraft - Anonyymi
Ite pelaan kuningaskuntaa motimaassa IP:motimaa.net
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla Hurmosta, mutta en ole, että onko siellä enää juuri pelaajia… Hurmos.org
- Anonyymi
Suosittelen Xenon Kuningaskuntaa. Aukee tässä tän kesän aikana. http://xeno.fi
- Anonyymi
hurmos.org toiminnassa ja pelaajia on, keskiaika fantasia
- Anonyymi
Hurmos.org on aivan mahtava ja tätä aikaa (servun ersio on 1.16.5) :)
- Anonyymi
Valtakausi
- Anonyymi
Kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103