Tuli tässä vaan mieleen, että vihlooko kaikkia naisia joskus alavatsalta äkillisesti ja terävästi? Viime kesänä gynellä kävin, ja kaikki on kunnossa. Joukkopapassa samoin, minulla on se pisimmän aikavälin seula. En ole huolissani, mutta aloin vain miettimään. En edes osaa sanoa, mihin aikaan kierrosta vihloo. Taitaa vihloa melkein kaikkina aikoina satunnaisesti.
Sitäkin mietin, että voisiko olla kiinnikkeitä. Leikattu minua ei ole, synnyttänyt en ole. Pari kaavintaa, ja joitakin infektioita ollut. Tulehdusten pohjaltahan kiinnikkeitä voisi olla. Tai sitten vaan vihloo. Normaalitilassa siis ei tunnu mitään, mutta vihlaisu voi olla sen verran napakka, että tuntuu henki salpaantuvan. Pistävä tunne voi olla myös. Nyt ei taas mitään, menkat alkamassa viikon lopulla.
Vihlonta"gallupi"
5
137
Vastaukset
- Kivutonolen
Ei vihlo.
- wertywertywerty
Onpa runsaasti vastauksia, heh. Itsekin määrittelen itseni "kivuttomaksi", eli on varsin helpot menkat. Mutta silti välillä vihloo. Odottelen muita vastauksia....
- vihiloo
saattaahan se jokin venähdys,äkkiarvaamaton asento tehdä vihlomista,lihaskramppia,niin mullekin tohtori kertoi kun joskuns vihlonut,ja totta puhuen liikuntaa harrastavana niin voisi ollakin,imurointi,kantamiset ym liikkeet saattavat tuntua venähdyksen kaltaisian tuntemuksina alavatsassa.koska mitään ei ole todettu tutkimuksissakaan.
- hyrrhyrr
Tuo vihlonta saattaa johtua siitä kun munasolu munasarjassa irtoaa. Se kipu tulee kuukautisten puolessa välissä. Kipu saattaa olla kovaakin, menee ohi sitten. Jos on tästä johtuvaa, se on normaalia.
- pulputti
tai suoliston mutkisteluista,gyne tutki satunnaiset kipuni ja totesi niin kun ei ole sairauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082685
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521896Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3881482Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531463Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3581367Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe631261Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251256Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141176- 591036
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938