Oikeesti käykö kinuski ja no tääl? Vai kekkä noi seköpäät on???????????????????? Weeteeäf
mitä vitiä???
14
<50
Vastaukset
- kinuskikakku_
Käydäähämme! :)
- No_problem
Joo!! xd
- mamma69XDD
Okoi lolo
- why...why...why
Kinuskikakku_ miks oot noin kuuluisa täällä? Vois melkee luulla että tienaat miljoonia ku käyt täällä. Oot tääl nii aktiivisesti. KERRO MULLE. OON HERRA TIETÄMÄTÖN. Ainaki mulle sanotaan nii -_-
- kujkwrvyvtcfctonict
Hmmmmmhh!!!
- kinuskikakku_
kujkwrvyvtcfctonict kirjoitti:
Hmmmmmhh!!!
Tienaan kyllä miljoonia joo. :)
- okokokoko
Okk
Ovatko muumit sekopäitä?
Moi, oon Hermione ja opiskelen Tylypahkassa velhoksi!
- kinuskikakku_
Moi taas :)
- kinuskilaakso
Muumipeikko pikkumyy kinuskin alle litistyy
Suolet lentää pellolle
Aivot ilmalennolle
Käy kinuskilaaksoon...
Mamma niistä keiton keittää
Niisku nauraa pierut heittää
Pappa pyllyn pyyhkii verhoon
Nipsu liitty päiväkerhoon.
Käy kinuskilaaksoon...- kinuskikakku_
Ei hemuli nyt kyl repesin XDD
- täntäntää
Eiks ollukki hyvä.
Kaksi rekkaa...reksi kakkaa.
:D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769