oon helsinkistä muuttanut lopelle 25v. sitten ja tunnen että en vieläkään loppilainen
kuka on loppilainen
17
2049
Vastaukset
Loppilaiseksi ei tulla muuttamalla tänne , tänne synnytään .... Itsellä samat kokemukset . Olet kuin maahan-muuttaja mutta teet sen maassa muuttamalla
- Anonyymi
Sitten kun sisko on raiskattu kaksi kertaa ja veli kerran niin olet loppilainen.
- tuomoko
muuta vaasaan
- lopenkeltavatta
Loppilaiset on synnyttänyt lopen,ei siel kaivata muiden vieraspaikkakuntalaisten siemennestettä,kuka pani siskoo sisko pani veljee ja jne,,älä mee härkkii
- onko-vaikeaa
kunnassa kunnan tavoilla
- exloppilainen
Vittu mikä sisäsiittonen paskaläjö
- kaikkienetu
lähe vittuun
- StadinKurko
Vitun savitappeja kaikki loppilaiset. Melkein kuin lappalaiset.
Stadi on aina Stadi, kolmoskehän ulkopuolella vain kehitysvammaisia juntteja. Tämä on totuus, turpeenpuskijat.- kaltaisteen-joukkoon
ilman noita sullakaan ei oli yhteis kunnan tukia joiden varassa elät muuta pikemmiten stadiin täällä on muutenkin tyhjän pantti elättejä liikaa tiä vaikka saisit muutto rahan kun lähet vittuun
- ämmä-jurkele-perkkele
TYHMÄ opettaa isäänsä naimaan taitaa olla melko tyhmä lie naapurin renkin tekemä
- mariososka
Hei ei ole mitään väliä,olen asunut täällä yli 15vja todella hyvä kun saa olla rauhassa .Tänne kannattaa muuttaa jos ei halua olla naapureiden kanssa missään tekemisissä se on mun mielestä parasta kun on oma rauha.
- Anonyymi
Juuri näin 👍👍
- Anonyymi
Et koskaan, sen verran sisäsiittoinen kunta.
- Anonyymi
Minulla on Lopelta kokemusta kaikkiaan 39 vuoden ajalta, vaikken ole täällä varsinaisesti asunutkaan, vain välillä pidempiä aikoja viettänyt. Vuonna -83 isovanhemmat ostivat mökin Lopelta, sitten omat vanhempani vuonna -87. Vuonna -97 vanhempani muuttivat Lopen Läyliäisiin pysyvästi, jotta olisi lyhyt matka mökille. En ole aiemmin havainnut Lopessa tai Läyliäisissä mitään negatiivista, ihan kiva paikka, ajattelin. Mutta minulta taisi tosiaan jäädä jotain huomaamatta, esim. tuo sisäänpäinlämpiävyys ja vieraitten karsastaminen, joka esim. Hämeenlinnalle, joka oli kotikaupunkini joitakin vuosia, oli hyvin tyypillistä, kuten niin monille hämäläisille kaupungeille.
Viime aikoinen olen tutkinut mm. Läyliäisten Facebook-ryhmää, esim. saadakseni jonkinlaisen käsityksen siitä, mikä on paikkakuntalaisten suhtautuminen jatkuvaan "moottoriurheilun" aiheuttamaan melusaasteeseen. Eli siis siihen, että kylänraittia pitkin ajetaan edestakaisin ylinopeutta mopoilla kumeja poltellen aina kello kolmeen aamuyöstä. Suhtautuminen on varsin leväperäistä tyyliin: "Annetaan nuorten nauttia kesästä ja nuoruudesta!"; "Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!"; "Se ken ei kestä, muuttakoon metsään." Taitavat kaikki nämä idiootit olla niitten mopohäiriköitten vanhempia, jotka eivät uskalla kullanmurujensa harrastukseen puuttua. :) Muu ei selitä sitä, että puhutaan näin siitä, että kymmenien, ehkä satojen ihmisten työkyky heikkenee siitä, että asuintalon viereisellä tiellä melutaan tahallisesti aamuyöhön. Vai onko Läykkiksistä 80% työttömiä? En kyllä voisi kuvitella, että entisessä kotipaikassani Itä-Helsingissä olisi tällainen ollut mahdollista: jos pennut olisivat kaahanneet edestakaisin yötä myöten Jakomäentietä, olisi mopot lähteneet vittuun. Niin, ja pitää huomioida sekin, että nuo meluterroristit tappavat myös eläimiä enemmän kuin muut, ajaessaan niitten päälle ylinopeutta, esim. kissoja, siilejä, myyriä ja lintuja. Mutta mitäpä siitä, nuorten pitää antaa elää! Sanoisin että Läykän yleinen ÄO on noin 85-90.
https://www.facebook.com/groups/257883014065/posts/10160768380849066/- Anonyymi
Voihan koululla käydä nykäisemässä tulpan johdon kokonaan irti kun ovat siellä tauolla. Eivät yleensä ulise korjauskustannuksista perään.... Hiljenee...
- Anonyymi
Moporalliin voisi puuttua antamalla mussukan isälle tai äidille remmillä persuuksille koska kotoa tuo lähtee. Ja mielellään Seuralan pihalla voisi järjestää remmiäiset kerran kuussa. Rauhoittaisi ihan varmasti.
- Anonyymi
Täällä ns.pari klaania jotka ei juuri seurustele keskenään ja jos yrität tulla toimeen toisen kanssa toiselle olet ilmaa. Et saa paikallisilta juurikaan rakennus, putki tai sähkäriä jos et tunne/kaveeraa oikeiden kanssa. Kunnan hommat syvältä, kadut huonossa kunnossa, viemäröinnit halvalla tehty hyvä veli taktiikalla aikanaan. Katuvalaistus sähköt paikoin n.15cm syvyydessä. Mutta kun näistä ei välitä saat olla todellakin rauhassa, ei ketään häiritse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953