kuka on loppilainen

tyhmä

oon helsinkistä muuttanut lopelle 25v. sitten ja tunnen että en vieläkään loppilainen

17

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppilaiseksi ei tulla muuttamalla tänne , tänne synnytään .... Itsellä samat kokemukset . Olet kuin maahan-muuttaja mutta teet sen maassa muuttamalla

      • Anonyymi

        Sitten kun sisko on raiskattu kaksi kertaa ja veli kerran niin olet loppilainen.


    • tuomoko

      muuta vaasaan

      • lopenkeltavatta

        Loppilaiset on synnyttänyt lopen,ei siel kaivata muiden vieraspaikkakuntalaisten siemennestettä,kuka pani siskoo sisko pani veljee ja jne,,älä mee härkkii


    • onko-vaikeaa

      kunnassa kunnan tavoilla

      • exloppilainen

        Vittu mikä sisäsiittonen paskaläjö


      • kaikkienetu

        lähe vittuun


    • StadinKurko

      Vitun savitappeja kaikki loppilaiset. Melkein kuin lappalaiset.
      Stadi on aina Stadi, kolmoskehän ulkopuolella vain kehitysvammaisia juntteja. Tämä on totuus, turpeenpuskijat.

      • kaltaisteen-joukkoon

        ilman noita sullakaan ei oli yhteis kunnan tukia joiden varassa elät muuta pikemmiten stadiin täällä on muutenkin tyhjän pantti elättejä liikaa tiä vaikka saisit muutto rahan kun lähet vittuun


    • ämmä-jurkele-perkkele

      TYHMÄ opettaa isäänsä naimaan taitaa olla melko tyhmä lie naapurin renkin tekemä

    • mariososka

      Hei ei ole mitään väliä,olen asunut täällä yli 15vja todella hyvä kun saa olla rauhassa .Tänne kannattaa muuttaa jos ei halua olla naapureiden kanssa missään tekemisissä se on mun mielestä parasta kun on oma rauha.

      • Anonyymi

        Juuri näin 👍👍


    • Anonyymi

      Et koskaan, sen verran sisäsiittoinen kunta.

    • Anonyymi

      Minulla on Lopelta kokemusta kaikkiaan 39 vuoden ajalta, vaikken ole täällä varsinaisesti asunutkaan, vain välillä pidempiä aikoja viettänyt. Vuonna -83 isovanhemmat ostivat mökin Lopelta, sitten omat vanhempani vuonna -87. Vuonna -97 vanhempani muuttivat Lopen Läyliäisiin pysyvästi, jotta olisi lyhyt matka mökille. En ole aiemmin havainnut Lopessa tai Läyliäisissä mitään negatiivista, ihan kiva paikka, ajattelin. Mutta minulta taisi tosiaan jäädä jotain huomaamatta, esim. tuo sisäänpäinlämpiävyys ja vieraitten karsastaminen, joka esim. Hämeenlinnalle, joka oli kotikaupunkini joitakin vuosia, oli hyvin tyypillistä, kuten niin monille hämäläisille kaupungeille.

      Viime aikoinen olen tutkinut mm. Läyliäisten Facebook-ryhmää, esim. saadakseni jonkinlaisen käsityksen siitä, mikä on paikkakuntalaisten suhtautuminen jatkuvaan "moottoriurheilun" aiheuttamaan melusaasteeseen. Eli siis siihen, että kylänraittia pitkin ajetaan edestakaisin ylinopeutta mopoilla kumeja poltellen aina kello kolmeen aamuyöstä. Suhtautuminen on varsin leväperäistä tyyliin: "Annetaan nuorten nauttia kesästä ja nuoruudesta!"; "Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!"; "Se ken ei kestä, muuttakoon metsään." Taitavat kaikki nämä idiootit olla niitten mopohäiriköitten vanhempia, jotka eivät uskalla kullanmurujensa harrastukseen puuttua. :) Muu ei selitä sitä, että puhutaan näin siitä, että kymmenien, ehkä satojen ihmisten työkyky heikkenee siitä, että asuintalon viereisellä tiellä melutaan tahallisesti aamuyöhön. Vai onko Läykkiksistä 80% työttömiä? En kyllä voisi kuvitella, että entisessä kotipaikassani Itä-Helsingissä olisi tällainen ollut mahdollista: jos pennut olisivat kaahanneet edestakaisin yötä myöten Jakomäentietä, olisi mopot lähteneet vittuun. Niin, ja pitää huomioida sekin, että nuo meluterroristit tappavat myös eläimiä enemmän kuin muut, ajaessaan niitten päälle ylinopeutta, esim. kissoja, siilejä, myyriä ja lintuja. Mutta mitäpä siitä, nuorten pitää antaa elää! Sanoisin että Läykän yleinen ÄO on noin 85-90.

      https://www.facebook.com/groups/257883014065/posts/10160768380849066/

      • Anonyymi

        Voihan koululla käydä nykäisemässä tulpan johdon kokonaan irti kun ovat siellä tauolla. Eivät yleensä ulise korjauskustannuksista perään.... Hiljenee...


    • Anonyymi

      Moporalliin voisi puuttua antamalla mussukan isälle tai äidille remmillä persuuksille koska kotoa tuo lähtee. Ja mielellään Seuralan pihalla voisi järjestää remmiäiset kerran kuussa. Rauhoittaisi ihan varmasti.

    • Anonyymi

      Täällä ns.pari klaania jotka ei juuri seurustele keskenään ja jos yrität tulla toimeen toisen kanssa toiselle olet ilmaa. Et saa paikallisilta juurikaan rakennus, putki tai sähkäriä jos et tunne/kaveeraa oikeiden kanssa. Kunnan hommat syvältä, kadut huonossa kunnossa, viemäröinnit halvalla tehty hyvä veli taktiikalla aikanaan. Katuvalaistus sähköt paikoin n.15cm syvyydessä. Mutta kun näistä ei välitä saat olla todellakin rauhassa, ei ketään häiritse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe