http://www.opensubtitles.org/fi
Onko toi sivu enään käytössä? Mulle tuli varoitusviesti kun menin sivulle!
Mistä nykyään saa suomalaisia tekstejä uusiin elokuviin?
Miksi popcornitime on alhaalla?
Kiitos ja anteeksi
tekstitykset
7
169
Vastaukset
Niissä elokuvissa on valmiina tekstit kun klikkaat kaukosäätimestä sitä menua ja valitset subtitlesistä "suomi".
- tahallaanvierestä
Ei oo kakee, miten saan tekstit?
- äläkäitketäällä
tahallaanvierestä kirjoitti:
Hanki sellainen!
tahallaanvierestä kirjoitti:
No hiirellä klikkaat sitten jos katsot tietokoneella niitä DVD-levyjä.
- vituntosikot
M-Kar kirjoitti:
No hiirellä klikkaat sitten jos katsot tietokoneella niitä DVD-levyjä.
Ei oo kakee, ei muuten DVD-soitintakaan.
Voinko käyttää valmiita tekstejä esim. torrent-latauksista, hakea ne netistä tai käyttää popcornin valmiita vaihtoehtoja? vituntosikot kirjoitti:
Ei oo kakee, ei muuten DVD-soitintakaan.
Voinko käyttää valmiita tekstejä esim. torrent-latauksista, hakea ne netistä tai käyttää popcornin valmiita vaihtoehtoja?Kysy asiakaspalvelusta. Tämä on vähän väärä paikka tuollaisia kysellä.
- Norjalainen111
mulla ainakin toimii popcorn time, lataa uusin versio, mulla ei päivittäny automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503245Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702200Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102177Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551702Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241636Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121545Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231238Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31153Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751095