onko kellään kokemuksia kysyisestä moposta? mistä saisin vähän teknisiä tietoja kysyisestä derbistä?kiitos jo etukäteen :-)
kokemuksia derbi drd x-treme
6
1080
Vastaukset
- jollokka
ja paljonko on verot ja vakuutukset suunnilleeen?
- lelslols
Täyskasko itellä oli ainakin jtn 350€ luokkaa mopossa. Derbi drd on ihan kiva mopo, aika luotettava jos hyväkuntoinen eikä löydy "amispatentteja" Derbissä on Rabasan kone, josta itse en pidä. Omasta mielestä Minarelli AM6 -koneelliset mopot ovat parempia, esim. Rieju, Beta, HM ja jos rahaa lyötyy niin Fantic.
ps. ei ehkä kuulu "keho" alueelle täällä, taitaa mopoillekin olla omansa - Derbinomistaja
Leipas pullat 8)
- Kelföföföfögflsvah
Paska laitos
- derbilover
hyvä mopo jos ei raiskattu ja rabasa minusta miellyttävämpi kone kuin am6 koska välivapaat ja niitten aiheuttama ärsytys
- derbijonne
Itellä kyseinen mopo tämä on 2.Kesä kun ajan sillä ja luotettavasti on toiminut ja vikoja ei ole todellakaan paljoa bensavalo ei toimi ja sähköt sammuu kun painaa jarrua vaikka olen ajanut 5000km ja koskaan ei ole jättänyt tien päälle tosi luotettava
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791