On paljon moitittu ja halveksittu Malmin sairaalaa olen kuitenkin erimieltä. Siellä on erittäin ystävällinen ja osaava henkilökunta Aina löytyy poikkeuksia. Yhtä
minä ihmettelen Miksi Jaakkola Osasto 1 johtava lääkäri on laittanut meidät PIRKON PIRSSIN Mustalle listalle On pyytänyt KELA keskusta pistämään meidät kieltoon että meille ei saa antaa kyytejä Osasto 1-seltä Nyt ilmeni että kun meidän hyvä vanha asiakas kirjoitettiin ulos hän pyysi soittamaan PIRKON PIRSSI niin Jaakkola ilmoitti että PIRKON PIRSSI ei astu tänne osastolle Mielestäni emme ole osasto1 . olleet mitenkään poikkeavia, eivätkä he mitä kohtaan. Niinpä haluasin että saisin jonkinmoisen selityksen. meille kelpaa huonokin. Ei ole ennen sattunut vastaavaa PIKON PIRSSIN puolesta Erkki Fagerholm
Hyvinvointi ja tyytyväisyys
erfaglm
1
164
Vastaukset
- Etuilu_lahko_ko
Sellaisia ne on. On ne sellaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374523Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo512473- 1542309
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3611917Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291554- 721349
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html191225- 1021224
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1091144- 801134