Eli ihan mielenkiinnosta kysyn kun meillä on kolme lasta. kaksi asuu jo omillaan ja nuorinkin lähtee varmaan parin vuoden sisällä...
Oletteko antaneet lastenne pitää avaimet kotiin vai ottaneet pois ?
Joskus itseäni ärsyttää kun isommat lapset tulee käymään niin tulevat ovesta omilla avaimilla, ilmoittamatta koskaan etukäteen ?
En voi esimerkiks hiippailla esim nakuna saunan jälkeen tai mennä peti puuhii koska haluan kun aina on pelko persiissä että lapset tulee kylään kotio, ja kun ne saattaa tulla vaikka kaverinsa kanssa...
Tiedän että asioista voisi puhua, mutta kuinka ilmoitan lapsilleni että pimpota ennen kun tuut.
aikuisilla lapsilla avain kotiin
5
<50
Vastaukset
- avaimetpois
Ota avaimet pois, mitä niillä tekee kun omillaan asuvat.
- luottamustärkeä
Minulla on avain vanhempieni luo.
Olen käyttänyt sitä ehkä joka viides vuosi. Aina olen jättänyt lapun, miksi olen heillä poikennut, vaikka eivät olleet kotona. Lisänä tietysti ne kerrat, kun heidän lomaillessaan olen pyynnöstä kastellut kukkia ja tyhjentänyt postilaatikkoa. Ikää minulla on yli 50 vuotta.
Omia lapsia ei ole, joten en tiedä, miten toimisin heidän kohdallaan. - Vanhemmuusi
Anna avaimesi mulle, tahdon myöskin hyvää sulle, mikä piiloon jää, ei saa satuttaa, diididiididiididiidi-lalalalllaa-dippadaa ...
- Se.kasvatus
Kyllä lapsilla on avaimet kotiimme, mutta he yleensä ilmoittavat puhelimitse tulostaan. Opeta vain lapsillesi vähän käytöstapoja, niin voit antaa heidän pitää avaimensa.
- Isäpappa
Onko susta kamalaa jos aikuiset lapsesi näkee vahingossa sut nakuna? Seksiaktit on sit eri asia.
Kyllä minä ainakin antaisin lapseni pitää avaimen, mutta ohjeistaisin kuitenkin ensin soittamaan ovikelloa esmes. Eihän se enää aikuisena ole oikeasti lapsen koti, vaikka onkin toisaalta.
Ihan samoin kun mullakin on naapurin kotiavaimet. En mä silti sinne ihan tosta vaan pamahda kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705016
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484126- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873107Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 382130
- 442071
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272068