vieläkö juku haaveilee maallemuutosta

50 mies

Olis peintila keskisuomesa ei mukavuuksia sähköt on vaatimaton mutta todella rauhallinen paikka ei naapureita. "tönö" navetta pihasauna!!

19

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haliNalle

      mutta väärä ilmansuunta sulla.
      Halinallet tykkää nuuhkaista välillä raikasta
      tuulahdusta mereltä aina kun hunajapurkiltaan
      ehtii.

      • mies

        Vettä kyllä olis ihan näkösällä mut se suolan haju kyllä keinotekoisesti hankittava. halinalle


      • haliNalle
        mies kirjoitti:

        Vettä kyllä olis ihan näkösällä mut se suolan haju kyllä keinotekoisesti hankittava. halinalle

        se mies hankkisi sen suolan hajun sinne?


      • mies
        haliNalle kirjoitti:

        se mies hankkisi sen suolan hajun sinne?

        Suolaahan on jokaisen kapissa perus mauste.


      • haliNalle
        mies kirjoitti:

        Suolaahan on jokaisen kapissa perus mauste.

        ei niin paljon jotta saisi meren tuoksun
        aikaiseksi, pitää olla ison iso laari.


      • ilman merta
        haliNalle kirjoitti:

        ei niin paljon jotta saisi meren tuoksun
        aikaiseksi, pitää olla ison iso laari.

        alat ei sulle riitä siitä tuskin sua kiitän, mut kaikkea hyvää sulle kiitos viestistäsi mulle!


    • vai ootkos

      Myymässä Täh?? Jos oot myymässä nii paljonkos on
      tiluksia mökin ympärillä??

    • maalle

      ei ole katuvalojakaan, ihmisetkin ovat
      vahanaikaisia, kaljalle on pitkä matka...

      • Asun oikein syrjäkylällä,enkä ole vanhanaikainen,oikein nuorekas luonteeltani vaikka ikää on jo yli 50.Täällä on kyllä katuvalotkin noin puolenkilometrin päässä ja on ihanan rauhallista kun päivän on kaupungissa töissä,niin eikus äkkiä maalle.KYLLÄ MAALLA ON MUKAVAA!!!


      • maalle
        kypsä50plus kirjoitti:

        Asun oikein syrjäkylällä,enkä ole vanhanaikainen,oikein nuorekas luonteeltani vaikka ikää on jo yli 50.Täällä on kyllä katuvalotkin noin puolenkilometrin päässä ja on ihanan rauhallista kun päivän on kaupungissa töissä,niin eikus äkkiä maalle.KYLLÄ MAALLA ON MUKAVAA!!!

        siellä haisee lehmän semmonen, on paljon lunta eikä kukaan tee lumitöitä. käy usein kylmä tuuli.


      • mies
        kypsä50plus kirjoitti:

        Asun oikein syrjäkylällä,enkä ole vanhanaikainen,oikein nuorekas luonteeltani vaikka ikää on jo yli 50.Täällä on kyllä katuvalotkin noin puolenkilometrin päässä ja on ihanan rauhallista kun päivän on kaupungissa töissä,niin eikus äkkiä maalle.KYLLÄ MAALLA ON MUKAVAA!!!

        Jos kiinnostaa kerro lisää niin kuin kerroin tällä hetkellä ei mukavuuksia ei mitään helppoa elämää ainakaan täällä malla 0,7 hehtaaria keskellä ei mitään ei ole eläimiä tällähetkellä.


      • maalle kirjoitti:

        siellä haisee lehmän semmonen, on paljon lunta eikä kukaan tee lumitöitä. käy usein kylmä tuuli.

        Täällä ole lehmiä lähitienoollakaan,eli ei haise.
        Lumesta ei juuri ole tietokaan kun vettä sataa.
        Lumityöt käy meidän poika tekemässä kun asuu tässä 5km päässä,harvoinhan se kylmä tuulikin käy. Aivan ihanaa asua täällä.


      • mies
        kypsä50plus kirjoitti:

        Täällä ole lehmiä lähitienoollakaan,eli ei haise.
        Lumesta ei juuri ole tietokaan kun vettä sataa.
        Lumityöt käy meidän poika tekemässä kun asuu tässä 5km päässä,harvoinhan se kylmä tuulikin käy. Aivan ihanaa asua täällä.

        Siis maalla on ihanaa muutanko sinne vai muutatko tänne??? Hymyä.


      • mies kirjoitti:

        Siis maalla on ihanaa muutanko sinne vai muutatko tänne??? Hymyä.

        Muuttaa maalle suosittelen!


      • ellumari
        kypsä50plus kirjoitti:

        Muuttaa maalle suosittelen!

        maalla töitä, jos on vielä työelämässä?
        Minähän olisin jo muuttanut, kun kaikki muut asiat toimisivat.
        Tottahan maalla on parempi asua. On rauhallista ja luonto lähellä,mutta se ei ole monille mahdollista, se tuosta vain maalle muutto.


      • hymy
        mies kirjoitti:

        Siis maalla on ihanaa muutanko sinne vai muutatko tänne??? Hymyä.

        Hymyilet tai et tuskin maalla muttanet silti hymyilet!


      • Mies 50+
        maalle kirjoitti:

        siellä haisee lehmän semmonen, on paljon lunta eikä kukaan tee lumitöitä. käy usein kylmä tuuli.

        Missä näet enää lehmiä pelloilla???Paskan letut,ne on kytketty hehtaari navettoihin maidonteko koneiksi,ei tuu hajut kaupunkilaisten nokkaan,no mitä siitä jos tään tehokas eläinkoneiden hoitohomma tappaa muutaman sata eläinlajia sukupuuttoon,jne.Tuuli on muuten paljon leppeempi täällä sisäsuomessa kuin jossain Helsingin kivikujilla,tuus joskus koklaamaan,ja lumityöt hoitelee yleensä talon emäntä kyllä kuule lumi lentää aivan erilailla kuin kaupungin palkollisilta,varsinkin kun muistaa pikkaisen kehasta välillä akan leveetä persettä


      • Pirre*
        Mies 50+ kirjoitti:

        Missä näet enää lehmiä pelloilla???Paskan letut,ne on kytketty hehtaari navettoihin maidonteko koneiksi,ei tuu hajut kaupunkilaisten nokkaan,no mitä siitä jos tään tehokas eläinkoneiden hoitohomma tappaa muutaman sata eläinlajia sukupuuttoon,jne.Tuuli on muuten paljon leppeempi täällä sisäsuomessa kuin jossain Helsingin kivikujilla,tuus joskus koklaamaan,ja lumityöt hoitelee yleensä talon emäntä kyllä kuule lumi lentää aivan erilailla kuin kaupungin palkollisilta,varsinkin kun muistaa pikkaisen kehasta välillä akan leveetä persettä

        suaha lapijosta ohtaasi -levveen perän kehuja :)


      • Pirre* kirjoitti:

        suaha lapijosta ohtaasi -levveen perän kehuja :)

        tällä ulkonäöllä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe